Νέα Κυκλοφορία
Τελικά, πώς σκέφτεται ένας καταναλωτής;
Νίκος Κανέλλος
Οι Εκδόσεις iWrite και ο συγγραφέας Νίκος Κανέλλος παρουσιάζουν έναν σύγχρονο οδηγό μάρκετινγκ, στον οποίο συνεισφέρει και ο υφυπουργός Έρευνας και Τεχνολογίας, Χρίστος Δήμας.
Τι είναι αυτό που πείθει έναν καταναλωτή να πατήσει το “buy button”;
Ποια κρίσιµα ερεθίσµατα λαµβάνει προκειµένου να πάρει µια αγοραστική απόφαση;
Το πρόβληµα στην προσπάθεια απάντησης των παραπάνω ή παρόµοιων ερωτηµάτων είναι ότι το πολυσύνθετο φαινόµενο της Συµπεριφοράς Καταναλωτή µελετάται µονοδιάστατα.Άραγε, είναι ικανή από µόνη της η επιστηµονική θεωρία να εξηγήσει το πώς σκέφτεται ένας καταναλωτής; Από την άλλη, µπορούµε να στηριχθούµε αποκλειστικά στις προσωπικές απόψεις των ανθρώπων της αγοράς;
Για πρώτη φορά επιχειρείται η ουσιαστική σύνδεση της βιβλιογραφίας του µάρκετινγκ και της συµπεριφοράς καταναλωτή µε την εµπειρία της αληθινής αγοράς. 16 υψηλόβαθµα στελέχη µεγάλων εταιρειών και επιχειρηµατίες σχολιάζουν την ακαδηµαϊκή θεωρία µε σκοπό τη ρεαλιστική ανίχνευση των αναγκών ενός καταναλωτή. Αναλύονται σύγχρονες έννοιες του µάρκετινγκ όπως το Νευροµάρκετινγκ και το Ολιστικό µάρκετινγκ.
Στην τελευταία ενότητα υπάρχει ακόµα µία καινοτοµία: η αντιµετώπιση του Πολίτη ως Ψηφιακού Καταναλωτή. Σχολιάζουν σηµαντικά πρόσωπα της πολιτικής σκηνής.
Αυτό το βιβλίο θα σε κάνει να δεις την αγορά µε µια άλλη µατιά.
Ο Συγγραφέας
Ο Νίκος Κανέλλος έχει σπουδάσει µαθηµατικά και χρηµατοοικονοµικά σε επίπεδο master. Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώµατος από το ΕΜΠ στη γνωστική περιοχή της Οικονοµικής και Στρατηγικής Ανάλυσης της Καινοτοµίας και των Σύγχρονων Τεχνολογιών.
Είναι µεταδιδακτορικός ερευνητής στο Εργαστήριο Βιοµηχανικής & Ενεργειακής Οικονοµίας της σχολής Χηµικών Μηχανικών ΕΜΠ.
Επιπλέον από το 2019 διδάσκει στο Πανεπιστήµιο Αιγαίου. Δραστηριοποιείται επιχειρηµατικά στον χώρο της Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης από το 2009.
Είναι µέλος της Ελληνικής Μαθηµατικής Εταιρείας και του Οικονοµικού Επιµελητηρίου Ελλάδος.
Είναι εργασιοµανής και θεωρεί ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο σπουδαίο από το να µιλάει και να εµπνέει κανείς µέσα από τη δουλειά του.
Μια αγαπηµένη φράση του είναι: «Προσπάθησε να γίνεις όχι επιτυχηµένος άνθρωπος, αλλά άνθρωπος µε αξίες» (Άλµπερτ Αϊνστάιν).
Έχει τεράστια αδυναµία στις δύο κόρες του.
Στοιχεία βιβλίου
Τίτλος: Τελικά, πώς σκέφτεται ένας καταναλωτής;
Συγγραφείς: Νίκος Κανέλλος
Εκδόσεις: iWrite
Τιμή Λιανικής: 12 ευρώ
Σελίδες: 156
No comments!
There are no comments yet, but you can be first to comment this article.