Εκδόσεις Ψυχογιός- Γράφει: Ο Κώστας Τραχανάς

Το βιβλίο αυτό κυκλοφόρησε το 1965 υπό το όνομα Άγκαθα Κρίστι Μαλόουν, προκειμένου να ξεχωρίζει από τα αμιγώς αστυνομικά μυθιστορήματα της συγγραφέως. Μπορεί οι εκδότες της Κρίστι να μην έβλεπαν με καλό μάτι όσα κείμενά της ήταν μακριά από τις ιστορίες μυστηρίου, όμως το βιβλίο σημείωσε τελικά επιτυχία.
Πρόκειται για ένα μερικώς εικονογραφημένο βιβλίο, που περιέχει μικρές θρησκευτικές ιστορίες και ποιήματα που έγραψε η Άγκαθα Κρίστι. Αν και οι ιστορίες απευθύνονται σε παιδιά, η θεματολογία είναι κυρίως για ενηλίκους, καθώς υπάρχουν αναφορές σε θέματα που είναι επίκαιρα την περίοδο της δεκαετίας του ΄60 όπως η αναπηρία και οι εκτρώσεις.


Καμία από τις ιστορίες του βιβλίου δεν έχει διασκευαστεί για το ραδιόφωνο ή την τηλεόραση.
Η Άγκαθα Κρίστι στρέφει το ενδιαφέρον της στο θέμα «Χριστούγεννα».
Σε μια φάτνη της Βηθλεέμ ένας άγγελος προσφέρει στη Μαρία ένα όραμα του μέλλοντος για τον Γιο της και την ευκαιρία να αλλάξει τη ροή των γεγονότων. «Είδες το μέλλον», της λέει ο Άγγελος. «Είναι στο χέρι σου να πεις αν το παιδί θα ζήσει ή θα πεθάνει». «Ο Κύριος μου τον έδωσε…» απαντάει η Μαρία, «θα υποκύψω στο θέλημά Του».
Ένας άτακτος γαϊδαράκος μαθαίνει το νόημα της αγάπης, καθώς μεταφέρει με ασφάλεια προς την Αίγυπτο μια πολύ ξεχωριστή μητέρα και το παιδί της.
Διαβάστε το.


Η Άγκαθα Μαίρυ Κλαρίσσα Μίλλερ, Λαίδη Μάλλοουαν, (Agatha Mary Clarissa Miller, Lady Mallowan, 15 Σεπτεμβρίου 1890 – 12 Ιανουαρίου 1976), γνωστή κυρίως με το όνομα Άγκαθα Κρίστι, ήταν Αγγλίδα συγγραφέας η οποία ήταν γνωστή κυρίως για τα αστυνομικά έργα της -66 μυθιστορήματα και 14 συλλογές διηγημάτων. Έγραψε επίσης δύο αυτοβιογραφικά έργα, αισθηματικά μυθιστορήματα αλλά και θεατρικά, μεταξύ των οποίων το μακροβιότερο έργο στην ιστορία του σύγχρονου θεάτρου, την Ποντικοπαγίδα. Η δουλειά της στα έργα αυτά, στα οποία πρωταγωνιστούν οι ντετέκτιβ Ηρακλής Πουαρό και Μις Μαρπλ, της έδωσε τον τίτλο της «Βασίλισσας του Εγκλήματος» και την έκανε έναν από τους πιο σημαντικούς συγγραφείς στην εξέλιξη του λογοτεχνικού αυτού ρεύματος.
Γεννήθηκε στο Ντέβον και μεγάλωσε στο Άσφιλντ. Πριν ασχοληθεί με τη συγγραφή βιβλίων, εργάστηκε ως βοηθός φαρμακοποιού στην αεροπορία, την περίοδο του Α΄ Παγκοσμίου πολέμου. Ίσως και για αυτό σε πολλά μυθιστορήματά της, τα δηλητήρια είχαν και εξέχουσα θέση στην πλοκή.
Παρόλο που οι Πουαρό και Μις Μαρπλ είναι από τους πιο γνωστούς ντετέκτιβ που επινόησε η Κρίστι, υπήρξαν κι άλλοι, όπως το ζευγάρι Τόμμυ και Τάππενς, που εμφανίζονται στο μυθιστόρημα Σύντροφοι στο Έγκλημα και Οι Άγγελοι δεν Φλυαρούν. Άλλοι ντετέκτιβ της Κρίστι, όπως ο Πάρκερ Πάιν και ο κύριος Χάρλεϋ Κουττίν, εμφανίστηκαν σε σύντομες ιστορίες, αλλά υπόλοιποι, όπως ο Αρχιεπιθεωρητής Τζαπ και η Αριάδνη Όλιβερ, συνόδευαν τους Πουαρό και Μαρπλ στα μυθιστορήματά τους. Το 1975 σκότωσε τους δύο αγαπημένους της ήρωες, τον Ηρακλή Πουαρό στο μυθιστόρημα Αυλαία: η τελευταία υπόθεση του Πουαρό και τη Μις Μαρπλ στο Ρετρό στην ομίχλη. Το τελευταίο της μυθιστόρημα με πρωταγωνιστές το ζεύγος Μπέρεσφορντ είχε τον τίτλο Η Πύλη του Πεπρωμένου και το έγραψε στα τέλη του 1973.
Εκτιμάται ότι τα βιβλία της έχουν πουλήσει 1 δισεκατομμύριο αντίτυπα στα αγγλικά, και ένα ακόμη δισεκατομμύριο σε 103 άλλες γλώσσες.
Από τις σκηνικές επιτυχίες της Άγκαθα Κρίστι μεγαλύτερη είναι The Mousetrap (Η ποντικοπαγίδα), που παιζόταν στο Λονδίνο από το 1952 μέχρι το 2012, και η θεατρική προσαρμογή του Ten Little Niggers (Δέκα μικροί νέγροι) το οποίο πλέον φέρει το όνομα And Then There Were None (Κι έπειτα δεν έμεινε κανένας). Βρίσκεται στη λίστα: Βιβλία με περισσότερα από 100 εκατομμύρια αντίτυπα.
Τα περισσότερα από τα βιβλία της έχουν μεταφερθεί στον κινηματογράφο (μερικά μάλιστα πολλές φορές, όπως το Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές και το Έγκλημα στον Νείλο. Επίσης πολλά έχουν μεταφερθεί στην τηλεόραση, στο ράδιο και έχουν εμπνεύσει βιντεοπαιχνίδια και κόμικς.