(Ειδική Έκδοση: Περιέχει τα πρώτα κεφάλαια του επόμενου βιβλίου της σειράς)
Στον πολυτελή οικισμό ευγηρίας Κούπερς Τσέις του Κεντ της Μεγάλης Βρετανίας ζούσαν τέσσερις ηλικιωμένοι φίλοι: η νοσοκόμα Τζόις Μεντοουκρόφτ, η Ελίζαμπεθ, ο ψυχίατρος Ιμπραΐμ Αρίφ και ο διάσημος αρχισυνδικαλιστής Ρον Ρίτσι.
Παλιότερα ήταν μέλος κι η Πένι Γκρέι αλλά πλέον βρίσκεται στην κλινική. Η Πέιν ήταν επιθεωρήτρια στην αστυνομία του Κεντ για πολλά χρόνια ,κι έφερνε φακέλους ανεξιχνίαστων φόνων. Οπότε καθότανε κάθε Πέμπτη στην Αίθουσα Παζλ κι άπλωναν φωτογραφίες και έγγραφα στο τραπέζι, διάβαζαν κάθε κατάθεση μάρτυρα και μελετούσαν κάθε φάκελο γραμμή γραμμή ,αναζητώντας στοιχεία που είχαν παραβλεφθεί. Δεν τους άρεσε διόλου η ιδέα ότι οι ένοχοι ζούσαν τη ζωή τους σαν να μη συνέβαινε τίποτα. Ότι κάθονταν στον κήπο τους, έλυναν σοντούκου, ξέροντας ότι είχαν σκοτώσει ατιμωρητί. Όλοι το διασκέδαζαν αφάνταστα. Μερικά ποτήρια κρασί κι ένα μυστήριο. Τρομερά κοινωνικό, μα κι αιμοσταγές. Μεγάλη πλάκα.
Είχαν προσκαλέσει σε αυτές τις συναντήσεις της Πέμπτης κι ένα σωρό κόσμο. Ερευνητές του εγκληματικού, λογιστές και δικαστές ιπποκόμοι υαλουργοί-όλοι τους είχαν επισκεφτεί την Αίθουσα Παζλ. Η Ελίζαμπεθ και η Πένι φώναζαν οποιονδήποτε θεωρούσαν ότι μπορούσε να τις βοηθήσει με τη μια ή την άλλη έρευνα.
Η Ελίζαμπεθ λέει ότι το να διαβάζεις υποθέσεις της αστυνομίας ενώ είσαι πεπεισμένος ότι οι αρχές ψεύδονται είναι αναπάντεχα αποδοτικό.


Αυτοί οι τέσσερις αποτελούν την Λέσχη Φόνων της Πέμπτης.
Η Λέσχη Φόνων της Πέμπτης δεν επρόκειτο να φέρει τον ένοχο ενώπιον της δικαιοσύνης όλοι το γνωρίζανε αυτό. Η Πένι κι η Ελίζαμπεθ είχαν εξιχνιάσει ένα σωρό υποθέσεις για την προσωπική τους ικανοποίηση, αλλά δεν μπορούσαν να προσχωρήσουν παραπέρα. Οπότε δεν είδαν ποτέ την επιθυμία τους να εκπληρώνεται. Όλοι αυτοί οι δολοφόνοι παρέμεναν ατιμώρητοι, λυτοί, ελεύθεροι. Είχαν διαφύγει…
Τώρα που η Πένι είναι στο νοσοκομείο την θέση της πήρε η Τζόις.
Η Λέσχη Φόνων της Πέμπτης γνωρίζονται καλά με την εικοσιεξάχρονη αστυφύλακα Ντόνα Ντε Φρέιτας που υπηρετεί στο αστυνομικό Τμήμα του Φερχέιβεν, γιατί συχνά κάνει μαθήματα ασφάλειας στους ηλικιωμένους στον οικισμό Κούπερς Τσέις.
Τον οικισμό Κούπερ Τσέις και τον οίκο ευγηρίας τον είχαν φτιάξει δύο εργολάβοι ο Ίαν Βένταμ και ο Τόνι Κίραν. Ο Τόνι Κίραν για χρόνια χρησιμοποιούσε την οικοδομική του εταιρεία σαν βιτρίνα για τα ναρκωτικά που διακινούσε. Είχε τον έλεγχο των ναρκωτικών στο Φερχέιβεν κι ένα σωρό άλλες κομπίνες. Η οικοδομική εταιρεία ήταν ένας τρόπος να ξεπλένει το βρόμικο χρήμα του. Επίσης για μικροπαραπτώματα είχε φάκελο στην αστυνομία ,αλλά είχε βγει… λάδι και για δύο δολοφονίες που είχε κάνει. Οι δυο συνεργάτες ο Ίαν Βένταμ και ο Τόνι Κίραν συχνά διαπληκτίζονταν για διάφορες οικοδομικές υποθέσεις.


Μια μέρα ο Τόνι Κίραν βρίσκονταν στο σπίτι του οπότε δέχεται αιφνιδιασμένος ένα φονικό χτύπημα στο κεφάλι, με ένα γαλλικό κλειδί. Το κλειδί τον βρίσκει στον αριστερό κρόταφο και τον σωριάζει στο μαρμάρινο δάπεδο. Νεκρό στην κουζίνα, τον βρήκε η γυναίκα του, η οποία και ειδοποίησε την αστυνομία.
Ο δολοφόνος τοποθετεί μια φωτογραφία στον πάγκο της κουζίνας. Η φωτογραφία δείχνει τον Τόνι Κίραν και άλλους δύο άντρες (τον Μπόμπι Τάνερ ντόπιο διακινητή και μπράβο και τον πρώην μποξέρ Τσέισον Ρίτσι) σε μια παμπ να πίνουν και να γελάνε. Το τραπέζι τους είναι καλυμμένο με χαρτονομίσματα…
Την υπόθεση ανέλαβε ο επιθεωρητής του Τμήματος ανθρωποκτονιών Κρις Χάντσον και η αστυφύλακας Ντόνα Ντε Φρέιτας. Ο Κίραν ήταν τύπος ανθρώπου που είχε εχθρούς. Οι ύποπτοι είναι άφθονοι. Υπάρχει το ενδεχόμενο να τον σκότωσε ο Ίαν Βένταμ. Γιατί όμως; Για ποιο λόγο άφησε ο δολοφόνος τη φωτογραφία δίπλα στο πτώμα; Ως προειδοποίηση εκ μέρους του Μπόμπι Τάνερ ή του Τζέισον Ρίτσι; Ως προειδοποίηση προς αυτούς τους δυο ότι είναι οι επόμενοι; Ποιος τράβηξε τη φωτογραφία; Πιθανότερο να ήταν μπλόφα, αποπροσανατολισμός. Κανείς δεν είναι τόσο χαζός.


Παράλληλα ψάχνουν και θέλουν να βοηθήσουν την αστυνομία και η… Λέσχη Φόνων της Πέμπτης. Τώρα η Λέσχη Φόνων της Πέμπτης έχει να αντιμετωπίσει μια πραγματική υπόθεση δολοφονίας. Όχι απλώς κίτρινες, μουντζουρωμένες σελίδες γραφομηχανής μιας άλλης εποχής. Μια αληθινή υπόθεση, ένα αληθινό πτώμα, και κάπου στον έξω κόσμο, έναν αληθινό δολοφόνο.
Η Ελίζαμπεθ θα προσπαθήσει να ρίξει μια ματιά στις οικονομικές δοσοληψίες των δυο συνεταίρων εργολάβων. Θα ακολουθήσει το χρήμα. Έχει ένα γνωστό στη Γενεύη που θα έχει πρόσβαση στα οικονομικά του Βένταμ. Θέλουν να ερευνήσουν την αληθινή δολοφονία και να μπορούν να ανταλλάσσουν στοιχεία που βρίσκουν, με αυτά που βρίσκει η αστυνομία. Θέλουν να έχουν πρόσβαση στους φακέλους της υπόθεσης, στις μαρτυρίες και στα ευρήματα του εγκληματολογικού, που θα έχει η αστυνομία .Σε αυτό πιστεύουν θα τους βοηθήσει η αστυφύλακας Ντόνα Ντε Φρέιτας. Πιστεύουν ακράδαντα ότι αυτοί οι τέσσερις θα βρούνε ποιος σκότωσε τον Τόνι Κίραν.
Ο μποξέρ Τζέισον Ρίτσι είναι γιος του «Κόκκινου» Ρον Ρίτσι ,μέλους της Λέσχης Φόνων της Πέμπτης.
Είναι δυνατόν τέσσερις ηλικιωμένοι άνθρωποι του οικισμού ευγηρίας να μπορέσουν να ανακαλύψουν ένα πραγματικό και όχι εικονικό δολοφόνο; Θα καταφέρει αυτή η ανορθόδοξη αλλά ευφυέστατη συμμορία να συλλάβει τον δολοφόνο; Είναι δυνατόν αυτοί οι τέσσερις ογδοντάρηδες να είναι τόσο προσεκτικοί και έξυπνοι ,ώστε και να ανακαλύψουν στοιχεία, το κίνητρο και ποιος σκότωσε τον Τόνι Κίραν, όπως ακριβώς έκανε η ηλικιωμένη μις Μαρπλ στα αστυνομικά μυθιστορήματα της Άγκαθα Κρίστι;
Ένα επιδέξιο αστυνομικό μυθιστόρημα με διαβολεμένο χιούμορ , μυστήριο , ευρηματικότητα και σασπένς.
Το βιβλίο έχει πουλήσει περισσότερα από 2.000.000 αντίτυπα και έχει μεταφραστεί σε 40 γλώσσες. Έχει πάρει τα Βραβεία Nielsen 2021: Πλατινένιο Μπεστ Σελερ , British Book Awards 2021 : Ρίτσαρντ Όσμαν –«Συγγραφέας της χρονιάς»
Διαβάστε το.


Μία από τις δημοφιλέστερες τηλεοπτικές περσόνες της Μεγάλης Βρετανίας, ο Richard Osman (Ρίτσαρντ Οσμάν) είναι παρουσιαστής του εξαιρετικά επιτυχημένου τηλεπαιχνιδιού γνώσεων Pointless του BBC. Η Λέσχη Φόνων της Πέμπτης είναι το πρώτο του βιβλίο, το οποίο γνώρισε τεράστια επιτυχία. Είναι το τρίτο πιο επιτυχημένο μυθιστόρημα όλων των εποχών στη Μεγάλη Βρετανία – μετά από έργα των Τζ. Κ. Ρόουλινγκ και Νταν Μπράουν. Μεταφράζεται σε 40 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο.