Η Νεφέλη Στάη είναι εξαιρετικά εύστροφη και δυναμική Ελληνοαμερικάνα ψυχίατρος, εγγονή του διάσημου υπνοθεραπευτή Μώλντερ Έρικσον. Η Νεφέλη Στάη είναι βαθύς γνώστης της ανθρώπινης ψυχολογίας και αποτελεί μια γυναίκα ιδιαιτέρως υψηλής ευφυΐας, που στην Αμερική αποκαλούν «γυναίκα με την έκτη αίσθηση». Η Νεφέλη Στάη πάσχει από μια σοβαρή ασθένεια του αίματος, αλλά υπάρχει δυσκολία να βρει το φάρμακό της, τον «Γαλάζιο Δούναβη».
Μια μέρα ο σκηνοθέτης Φοίβος Ρεντούμης ήρθε στο ιατρείο της. Η Νεφέλη Στάη κατάλαβε ότι έχει σοβαρό ψυχιατρικό πρόβλημα, καθώς έπασχε από το σύνδρομο του Ιησού Χριστού. Η ζωή του πριν εκδηλώσει την ψύχωση είχε καταστραφεί: πρόδωσε τον καλύτερό του φίλο τον σκηνοθέτη Δημήτρη Σωτηρίου, για να σώσει τη μάνα του κι εκείνος για να τον εκδικηθεί του έριξε δίπλα του την πανέμορφη ηθοποιό Στέλλα Γιαμπουρά. Τελικά έχασε τη μάνα του και προδόθηκε από την Γιαμπουρά με τον χειρότερο τρόπο (αποδείχτηκε μια πληρωμένη πόρνη). Έτσι οδηγήθηκε σε καθολική ψυχική πνευματική και σωματική κατάρρευση. Γι΄ αυτό η Στάη, του πρότεινε να νοσηλευτεί στην ιδιωτική ψυχιατρική κλινική «Μορφέα» του Μανουσάκη, κι εκείνος την εμπιστεύτηκε. Ύστερα εισήχθη στην κλινική «Μορφέα», αλλά παρέμεινε για μικρό χρονικό διάστημα επειδή η Στάη επέμενε να βγει. Από τότε που βγήκε ο Φοίβος άρχισε η Στάη να μπερδεύει μέσα της την ιδιότητα της ψυχιάτρου με την ιδιότητα της γυναίκας. Τον ερωτεύτηκε ας ήταν παντρεμένη με τον Ευάγγελο Ρήγα, αρχηγό της ελληνικής αστυνομίας. Γρήγορα η Στάη κατάλαβε πως αυτή η σχέση μπορούσε να οδηγήσει σε προβλήματα. Του εξήγησε πως θέλει η σχέση τους να σταματήσει. Αρχικά το σεβάστηκε, αλλά μετά ο Ρεντούμης της ανακοίνωσε πως θέλει να χωρίσει τη Στέλλα Γιαμπουρά για να μείνουνε μαζί.
Η Νεφέλη Στάη του ζήτησε να μην χωρίσει τη Στέλλα Γιαμπουρά. Για να τον πείσει η Στάη, χρησιμοποίησε το θεραπευτικό πρόσχημα: του επαναλάμβανε διαρκώς πως η προδοσία της Στέλλας του έδινε την έμπνευση για να ολοκληρώσει το σενάριο της ταινίας του. Ήθελε να μετατρέψει το μίσος του για τη Γιαμπουρά και του Σωτηρίου σε δημιουργικό οίστρο και ταυτόχρονα να απορροφηθεί στη συγγραφή για να ξεχάσει την ερωτική τους σχέση.
Εκείνος αρχικά συμφώνησε, αλλά ένα πρωί η Στέλλα Γιαμπουρά βρίσκεται άγρια δολοφονημένη με 14 μαχαιριές!
Όταν το έμαθε η Νεφέλη Στάη διχάστηκε μέσα της. Ως ψυχίατρος ήξερε πως ο Φοίβος Ρεντούμης, στην ψυχική κατάσταση που βρισκόταν, πάνω σε ένα κρεσέντο εκδικητικότητας και ψυχικής μανίας, μπορούσε άνετα να διαπράξει φόνο. Ως γυναίκα, όμως, δεν ήθελε να πιστέψει πως ο άνδρας με τον οποίο ήταν ερωτευμένη ήταν δολοφόνος. Επειδή κατάλαβε η Νεφέλη Στάη, ότι ο Φοίβος Ρεντούμης θα καταδικαστεί, αποφάσισε να τον βοηθήσει να δραπετεύσει, με σκοπό να κερδίσει χρόνο για να εξακριβώσει αν όντως ήταν αυτός ο δολοφόνος.
Όμως ο υπαρχηγός της αστυνομίας Αργύρης Τασσόπουλος κατάλαβε ότι η Στάη βοήθησε τον Ρεντούμη να δραπετεύσει και πίστεψε ότι αυτή ήταν η ηθική αυτουργός της δολοφονίας της Στέλλα Γιαμπουρά. Επίσης ο Τασσόπουλος σκόπευε να χρεώσει την απόδραση στον άνδρα της, τον Ευάγγελο Ρήγα, ώστε να τον διαβάλλει επαγγελματικά και ηθικά, παίρνοντας έτσι την εκδίκησή του για κάποια πράγματα που ξεκίνησαν, πριν δέκα χρόνια, στην Αριζόνα της Αμερικής…
Όταν σκοτώνετε και ο Φοίβος Ρεντούμης τότε η αστυνομία πιστεύει ακράδαντα ότι η διαβολικά έξυπνη ψυχίατρος Νεφέλη Στάη δολοφόνησε τον συνεργό της Ρεντούμη για λόγους ερωτικής αντιζηλίας και ίσως και την Στέλλα Γιαμπουρά. Επίσης η άκρως επικίνδυνη αυτή γυναίκα, η ψυχίατρος Νεφέλη Στάη πήρε μαζί της ως όμηρο τον δημοσιογράφο Μάνο Αναγνωστόπουλο, φίλο της Στέλλα Γιαμπουρά. Οπότε αρχίζει από την αστυνομία ένα άγριο ανθρωποκυνηγητό, για τη σύλληψη της ιδιαζόντως επικίνδυνης ψυχιάτρου…
Τι σχέση έχει με την υπόθεση Γιαμπουρά ένα μπαστούνι της «Άλμπα», από το θεατρικό έργο του Λόρκα «Το σπίτι της Μπερνάντα Άλμπα»;
Τι κρύβει ένα κόκκινο φλασάκι σε σχήμα καδένας;
Τι περιείχε ένας μυστηριώδης γρίφος;
Τι περιείχε ένα κόκκινο ημερολόγιο;
Τι ήταν η «Ελευθερία» και πιο ανθρωπόμορφο τέρας ήταν μέσα σε αυτή;
Τι ρόλο έπαιξε ο Μέμος Σταθόπουλος, ο διευθυντής της Δημόσιας Εθνικής Σκηνής;
Είναι πραγματικά επικίνδυνη η ψυχίατρος Νεφέλη Στάη;
Τι ρόλο έπαιξε ο υπουργός Κωνσταντίνος Χρυσολωράς;
Ποιος δολοφόνησε τελικά την Στέλλα Γιαμπουρά;
Θα αποδοθεί δικαιοσύνη;
Είναι πολλοί οι σάπιοι στο βασίλειο της Δανιμαρκίας;
Ένα αγωνιώδες κυνηγητό.
Μια νουάρ καταβύθιση στο νοσηρό περιβάλλον και την υποκρισία της πολιτικής, του πολιτισμού, της εκκλησίας και της ελληνικής αστυνομίας.
Ένα μυθιστόρημα με κινηματογραφική δράση, με πολλές ανατροπές και εκπλήξεις, με πλούσια πλοκή.
Ένα αστυνομικό μυθιστόρημα με έντονο σασπένς.
Ένα τραχύ, αιφνιδιαστικό και συναρπαστικό αστυνομικό μυθιστόρημα που αποτυπώνει με ακρίβεια μια χώρα όπου η βία, η εκμετάλλευση, η εκδίκηση, η διαφθορά, η συνωμοσία και η απελπισία, παίρνουν κάθε μέρα νέα, όλο και πιο απροσδόκητη μορφή.
Ο ήλιος λάμπει, η θάλασσα είναι καταγάλανη. Ξεχνάτε, όμως, πως το κακό καραδοκεί παντού υπό τον ήλιο…
Διαβάστε το.
Ο συγγραφέας του και φιλόσοφος Δημήτρης Ι. Τσουκνιδής δίδαξε για 15 χρόνια συγγραφή αποδεικτικού δοκιμίου και ανάπτυξη λογικής επιχειρηματολογίας σε μαθητές Λυκείου, υποψηφίους Νομικών σχολών. Είναι δημιουργός της εκπαιδευτικής μεθόδου “RE.B”, η οποία παρουσιάστηκε επίσημα στο 6ο συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων και είναι συν συγγραφέας του βιβλίου «Είσαι γυναίκα. Αξίζεις», Εκδόσεις ΑΡΜΟΣ, 2021. Ως εισηγητής της μεθόδου ht εργάζεται στο πεδίο Solution-focused brief therapy (SFBT) βοηθώντας ανθρώπους με κρίσεις πανικού και φοβίες μέσω της Υπνοθεραπείας, ενώ παράλληλα βοηθά ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα διαπροσωπικών σχέσεων και υπαρξιακές κρίσεις νοήματος μέσω της Φιλοσοφικής Ψυχοθεραπείας.
No comments!
There are no comments yet, but you can be first to comment this article.