Πριν λίγους μήνες, οι εκδόσεις Διόπτρα, έδωσαν στους Έλληνες αναγνώστες το βιβλίο της Teresa Driscoll με τίτλο «Θα σε βρω», σε μετάφραση Ιλάειρας Διονυσοπούλου, συστήνοντας έτσι για πρώτη φορά το ελληνικό αναγνωστικό κοινό με τη συγκεκριμένη συγγραφέα.
Απόλυτα αντιπροσωπευτική η περίληψη στο οπισθόφυλλο του βιβλίου, όπως επέλεξε ο εκδότης αρκεί για την γνωριμία ενός ψυχολογικού θρίλερ για το οποίο δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε κάτι παραπάνω…


«Η Έλλα ακούει τυχαία δύο νεαρούς να φλερτάρουν με δύο κορίτσια στο τρένο και αντιλαμβάνεται ότι μόλις έχουν βγει από τη φυλακή. Αισθάνεται ότι ο κίνδυνος καραδοκεί για τα κορίτσια και ότι πρέπει με κάποιο τρόπο να παρέμβει, μα κάτι τη σταματάει. Την επόμενη μέρα, μαθαίνει ότι το ένα από τα δύο –η όμορφη Άννα Μπάλαρντ– έχει εξαφανιστεί. Έναν χρόνο αργότερα, η Άννα εξακολουθεί να αγνοείται. Η Έλλα βασανίζεται από ενοχές που έμεινε άπρακτη, όμως δεν είναι η μόνη που δεν έχει ξεχάσει. Κάποιος στέλνει απειλητικά γράμματα? γράμματα που την κάνουν να φοβάται για τη ζωή της.
Τότε, μια επετειακή τηλεοπτική εκπομπή για την Άννα αποκαλύπτει ότι ίσως οι δικοί της άνθρωποι έχουν κάτι να κρύψουν. Η καλύτερη φίλη της, η Σάρα, δεν έχει πει όλη την αλήθεια για όσα έγιναν τη βραδιά της εξαφάνισης και οι γονείς της έχουν τα δικά τους μυστικά.
Κάποιος ξέρει πού βρίσκεται η Άννα και δεν το λέει.
Και αυτός ο κάποιος παρακολουθεί την Έλλα…
»


Κοινωνικό-Ψυχολογικό θρίλερ, ευκολοδιάβαστο, από τα ήπια του είδους. Μια ιστορία που ρέει καλά με γρήγορη, σχεδόν κινηματογραφική ροή, χωρίς μεγάλες εντάσεις. Κι ενώ δεν πρόκειται για το θρίλερ που κόβει την ανάσα, ωστόσο καθηλώνει τον αναγνώστη στην αναγνωστική διαδικασία και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι μέσα στο έργο υπάρχουν έντονα κοινωνικά στοιχεία και μηνύματα, τα οποία περνούν αβίαστα στον αναγνώστη. Η αυθόρμητη και κάποιες φορές ανεύθυνη συμπεριφορά των νέων παιδιών, η επικοινωνία με άτομα που δεν γνωρίζουν, η αποξένωση των ανθρώπων στη σημερινή κοινωνία, η απόκρυψη δεδομένων προκειμένου κάποιος να μην εμπλακεί σε δύσκολες καταστάσεις, τα κρυμμένα μυστικά, η δύναμη του διαδικτύου και των ΜΜΕ, οι τύψεις που κατακλύζουν τη σκέψη και οι ενοχές, οι σχέσεις των μελών μιας οικογένειας, αλλά και οι διαπροσωπικές σχέσεις όλων, οι διατροφικές διαταραχές, η σεξουαλική παρενόχληση, είναι τα κοινωνικά στοιχεία που υπάρχουν στο έργο της Driscoll.
Τα 50 μικρά κεφάλαια, στα οποία είναι χωρισμένο το βιβλίο, κάνουν τον αναγνώστη να γυρίζει τις σελίδες συνέχεια, αφού κάθε κεφάλαιο τελειώνει αφήνοντας τον αναγνώστη κυριολεκτικά στην κόψη ενός μαχαιριού, δημιουργώντας μια διαρκή αγωνία. Ξεχωριστά είναι τα σχεδόν μονοσέλιδα κεφάλαια με πλάγια γράμματα και τίτλο «παρακολουθώντας» –ποιος είναι ο αφηγητής άραγε;
Στρωτή γραφή και στις αφηγηματικές φωνές, συναντάμε την πρωτοπρόσωπη αφήγηση αλλά και την τριτοπρόσωπη από τους ήρωες. Ήρωες άρτια σκιαγραφημένοι, πρωταγωνιστές και δευτεραγωνιστές, όλοι κάτι έχουν να πουν και να προσθέσουν στο έργο και όλοι θα μπορούσαν να μπουν στην λίστα των υπόπτων.
Οι αναγνώστες που αγαπούν τα ψυχολογικά θρίλερ με έντονα κοινωνικά στοιχεία, το «θα σε βρω», θα το χαρακτηρίσουν ως ένα έξυπνο και καλοδουλεμένο βιβλίο που θα τους κρατήσει συντροφιά, πότε προβληματίζοντάς τους για το πώς θα συμπεριφερόταν εκείνοι αν ήταν στη θέση των ηρώων και πότε νοιώθοντας αγωνία ψάχνοντας ταυτόχρονα τη λύση της ιστορίας και τον πραγματικό ένοχο.
«ΔΙΑΛΕΓΩ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ.
Πρέπει να είναι ξεχωριστοί. Κάποιες φορές τους διαλέγω επειδή τους αγαπώ και ξέρω πόσο με χρειάζονται, άλλες φορές τους διαλέγω επειδή τους μισώ. Ποτέ δεν διαλέγω κάποιον αδιάφορο. Γιατί να μπω στον κόπο;…
»