Γράφει η Κατερίνα Σιδέρη

Ο σημερινός μας ήρωας είναι ένα μικρό και χαριτωμένο ελεφαντάκι που το λένε Οζίρ. Ζει στη σαβάνα, του αρέσει να παίζει με τον μπαμπά του, αλλά του αρέσουν και οι σκανταλιές, όπως σε όλα τα μικρά παιδάκια και ζωάκια.
Έτσι λοιπόν και στην ιστορία μας, ο Οζίρ ενώ έπαιζε με τον μπαμπά του και ενώ πλησίαζε η ώρα για το μπάνιο του, εξαφανίστηκε!
Ο μπαμπάς ελέφαντας, άρχισε να ψάχνει.
Ψάχνει ανάμεσα στα δέντρα, αλλά ο μικρός μας φίλος έχει καταφέρει να μείνει αθέατος.
Γιατί;
Λέτε να μην του αρέσει το νερό;
Όχι, δεν μαντέψαμε σωστά!
Του αρέσει το νερό, αλλά του αρέσει εξίσου και το κρυφτό!

Πρόκειται για ένα διδακτικό παραμύθι που μπορεί να βρει πρόσφορο έδαφος στην περίπτωση του παιδιού που βαριέται ή δυσανασχετεί με τη βραδινή ρουτίνα, όπως και ο Οζίρ.
Θα διασκεδάσουμε, θα αδράξουμε την αφορμή για να καλλιεργήσουμε την αξία της καθημερινής ρουτίνας που περιλαμβάνει κανόνες υγιεινής και σίγουρα θα διαβάσουμε το παραμύθι πολλές – πολλές φορές.
Επιπρόσθετα, οι σελίδες του, έχουν πλούσια όλο ζωάκια εικονογράφηση, κείμενο με ομοιοκαταληξία και μεγάλα γράμματα για να διευκολύνει τους μικρούς μας φίλους κατά την ανάγνωση.
Τα παιδιά θα γνωρίσουν ζέβρες, ψηλές καμηλοπαρδάλεις, έναν πύθωνα που κοιμάται, έναν πολύχρωμο παπαγάλο, βουφάγους που πετούν αλλά και περήφανα ψηλά λιοντάρια και θα θεωρήσουν το μικρό ελεφαντάκι φίλο τους.

Αλήθεια μικροί μου φίλοι, εσείς λίγο πριν πάτε για ύπνο κρύβεστε για να μην πλύνετε τα δόντια σας;
Κρύβεστε για να γλυτώσετε το μπάνιο;
Κρύβεστε για να μην πάτε νωρίς το κρεβατάκι σας;
Μήπως τελικά σας λένε και εσάς Οζίρ;

Εικονογράφηση: Νίκος Πολυχρονόπουλος

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα του βιβλίου.
Η Νικολέτα Τρίψα γεννήθηκε το 1985. Μεγάλωσε στην Κηφισιά και ζει στον Βαρνάβα. Είναι πτυχιούχος της Α.Σ.Τ.Ε. Ρόδου. Γνωρίζει τέσσερις γλώσσες. Έχει ολοκληρώσει τη φοίτησή της στον κύκλο μαθημάτων του École Polytechnique “How to Write and Publish a Scientific Paper” ολοκληρώνοντας παράλληλα μαθήματα στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης και Δημιουργικής Γραφής στο Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού. Επιμορφώθηκε μέσω του ΕΚΠΑ στη «Δημιουργική Ανάγνωση και Γραφή της Πεζογραφίας», «Μίγμα Μάρκετινγκ & Brand», «Ειδική Αγωγή Διεπιστημονικές Πρακτικές Σύγκλισης», «Η Δέσπω κάνει πόλεμο. Οι γυναίκες στην επανάσταση του 1821 μέσα από τη λογοτεχνία», με εξειδίκευση στα «Ανάγνωση, Φιλαναγνωσία και Παιδική Λογοτεχνία», «Το παραμύθι στην εκπαίδευση: Δημιουργική ανάγνωση κι αξιοποίηση».
Μικροδιηγήματα, παραμύθια, ποιήματα και άρθρα της έχουν δημοσιευτεί κατά καιρούς σε έντυπα λογοτεχνικά περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα. Μέσα από το blog της «Μαγική Ανέμη» προωθεί το παραμύθι και τη φιλαναγνωσία, γράφοντας κριτική για παιδικά βιβλία.
Είναι μέλος του Φιλολογικού Ομίλου Ελλάδος. Δημιουργός και συντονίστρια της Παιδικής & Εφηβικής Λέσχης Ανάγνωσης Βαρνάβα «Το λυχνάρι», καθώς και της Λέσχης Ανάγνωσης Ενηλίκων Βαρνάβα. Έχει λάβει ποιητικούς επαίνους και πρώτο βραβείο σε Πανελλαδικούς και Παγκόσμιους διαγωνισμούς ποίησης. Έχει τιμηθεί με τον τίτλο Πρεσβευτή της Ειρήνης, για το έργο της.

ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΑ
Μιτζού, ένα φιλόδοξο ψαράκι, Εκδόσεις Κομνηνός
Αχός ψυχής, Εκδόσεις Κομνηνός
Δώδεκα ώρες στον ήλιο-Μακρόνησος, 1947-1957:
Ποιητική συλλογή δομημένου ρεαλισμού
Α’ επιπέδου τεχνοτροπίας, εκδόσεις Γράφημα
Άνθη λόγου & ψυχής. Ποιητική ανθολογία (συλλογικό), Εκδόσεις Κούρος
Ξεθωριασμένες πεταλούδες (συλλογικό), Εκδόσεις Αλάτι
Ελάτε να μιλήσουμε για ποίηση (συλλογικό), Εκδόσεις Αλάτι
Μ’ ένα στυλό διαρκείας (συλλογικό), Εκδόσεις Αλάτι
Το πέταγμα της Ίβιδας (συλλογικό), Εκδόσεις Ελκυστής
Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Αγγελάκη.

Το οπισθόφυλλο του βιβλίου αναφέρει:
Μέσα στη σαβάνα,
ο μικρός Οζίρ, το ελεφαντάκι,
άρχισε τα παιχνίδια με τον μπαμπά του!

Μα φτάνοντας η ώρα για μπάνιο,
ο μικρός Οζίρ έχει εξαφανιστεί!

Ο μπαμπάς του τον αναζητά εδώ,
τον αναζητά εκεί.

Δεν μπορεί να τον βρει…

Μια αστεία, μα ωστόσο αληθινή ιστορία βραδινής ρουτίνας!
Θα μπορούσε αυτό να έχει γίνει και με σένα;
Μια διασκεδαστική, τρυφερή, εικονογραφημένη ιστορία οικογενειακής αγάπης!

Για τα παιδιά των πρώτων σχολικών τάξεων που έχουν κατακτήσει την ικανότητα της ανάγνωσης.