Σε έναν παραθαλάσσιο ξεχασμένο τόπο, ζουν και συνάμα ασφυκτιούν τέσσερις νεαρές φίλες. Η Ισμήνη, η Ρεβέκκα, η Μαριάννα και η Σόνια. Η δυναμικότερη όλων, φερόμενη και ως αρχηγός, είναι η Ισμήνη. Ατίθαση, τρομακτική, δεσποτική, απαλλαγμένη από νόρμες, η Ισμήνη είναι ένα ισχυρό κορίτσι, που αναζητά τη δύναμη της μαγείας στα χνάρια του Εωσφόρου. Στο πλευρό της έχει τη Ρεβέκκα, υποχείριό της, να την παρασέρνει σε ό,τι διεστραμμένο και επικίνδυνο βάζει ο νους της, να πειραματίζεται χωρίς αναστολές και αρνήσεις και να εμπλέκεται σε δοκιμασίες που για πάντα θα στοιχειώνουν τη μνήμη της και τη ζωή της.
Τελετές μαύρης μαγείας, κεριά, αίματα, θυσίες ζώων και λόγια απόκοσμα, κατακλύζουν τις ανιαρές κατά τα άλλα μέρες τους, σε έναν τόπο που δεν έχει να τους προσφέρει το παραμικρό. Κοιμούνται συνήθως όλες μαζί, ανταλλάσσουν θερμά φιλιά και «δραπετεύουν» από τα σπίτια τους για να βρεθούν στο δικό τους μέρος, που κανείς δε τολμά να πλησιάσει. Μια τρομακτική και παγερή σπηλιά, αποτελεί το απομονωτήριό τους και φιλοξενεί κάθε τους αποκλίνουσα από τη λογική σκέψη.
Η Μαριάννα και η Σόνια, ακολουθούν σχεδόν σε όλα τα σχέδια της Ισμήνης, με λιγότερο σθένος για τη μαγεία και τις δυνατότητές της. Ένα μη αναστρέψιμο γεγονός, ίσως ατύχημα, το οποίο έλαβε χώρα κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, θα οδηγήσει στη διάλυση της παρέας και στην απώλεια μιας ανθρώπινης νεανικής ζωής.
Το καταφύγιό τους, η σπηλιά πλάι στο γκρεμό θα ερημώσει και καμιά τους δε θα αποφασίσει να την επισκεφτεί ποτέ ξανά. Τα σημάδια εκείνης της αποτρόπαιης νύχτας, θα μείνουν χαραγμένα στις ψυχές των τριών κοριτσιών ενώ σε μία θα είναι τόσο φανερά που θα θυμίζουν τόσο στην ίδια όσο και στους υπόλοιπους, τα όσα φρικτά διαδραματίστηκαν τη μοιραία νύχτα.
Η Ρεβέκκα ζει στην Πράγα, είναι ντετέκτιβ και βοηθά την τοπική αστυνομία στις έρευνές της. Αφουγκράζεται ψιθύρους που τις προσφέρουν οι νεκροί, για να καταφέρει να εξιχνιάσει τις δολοφονίες που έχουν συντελεστεί, θεωρώντας ενδόμυχα ότι κατέχει το χάρισμα της μάγισσας.
Η Μαριάννα ζει και εργάζεται στη γενέτειρά της και θα αναζητήσει τη Ρεβέκκα, θα την θερμοπαρακαλέσει να επιστρέψει στον τόπο τους, για να εξιχνιάσει ένα ατύχημα, το οποίο μοιάζει σε πολλά σημεία με το δικό τους που έγινε ακριβώς 20 χρόνια πριν και θύμα αυτήν τη φορά είναι η κόρη της τότε καλής τους φίλης, Σόνιας.
Μια ουλή στο μάγουλο, ένα πλαστικό μέλος, μια πρωθιέρεια, κρυφές συνάφειες, ένα κομμάτι σχοινί βάρκας, η Αφροδίτη, η Πωλίνα και ο Ανδρέας, αλλά και ένας παλιός τοπικός θρύλος για 2 ακόμη χαμένα κορίτσια, θα μας απασχολήσουν κατά την ανάγνωση του βιβλίου και θα μας κρατούν συνεχώς σε εγρήγορση.
Ποια η σχέση του Νάσου Αντωνίου με την Αφροδίτη;
Τι ρόλο έπαιξε ο λύγκας, το γουρούνι;
Πόσα μπορεί να προσφέρει στην υπόθεση ο Κωνσταντίνος;
Μπορείς να βγεις ζωντανός από ένα αυτοκίνητο που τρέχει ιλιγγιωδώς, αν του έχουν κόψει τα φρένα;
Ποια είναι υπηρέτρια και μαθητευόμενη μάγισσα;
Ποια θεωρείται η γη και ποια η φωτιά από τις τέσσερίς τους;
Ποια βλέπει ακατανόητα όνειρα και πόσο ενδιαφέρον έχουν;
Τι ρόλο θα αποτελέσει ο γλάρος στη ζωή της Ρεβέκκας;
Πώς απαγκιστρώνεσαι από τα δόντια μιας αιμοσταγούς «φίλης» που σε δαγκώνουν συνεχώς και σου στερούν τη δυνατότητα να αντιδράσεις;
Από τα βιβλία που διαβάζω, επιλέγω μια φράση, για να την μοιραστώ μαζί σας. Από το βιβλίο Η τελευταία θυσία, επέλεξα την παρακάτω:
…καμιά φορά οι άνθρωποι μπορούν να κρύβουν τον πραγματικό τους εαυτό. Την πραγματική τους ταυτότητα…
Το τέλος του βιβλίου, είναι ανατρεπτικό και απρόσμενο. Λίγο πριν το τέλος αντιλαμβάνεσαι πού οδηγείται το βιβλίο και παγώνεις στην κυριολεξία με την εξέλιξη και την τροπή της ιστορίας. Για πόσο όμως οι άνθρωποι είναι ικανοί να κρύβουν την πραγματική τους ταυτότητα;
H Κική Τσιλιγγερίδου γεννήθηκε στην Τσεχία, όπου και έζησε μέχρι τα έξι της χρόνια. Μεγάλωσε και σπούδασε στη Θεσσαλονίκη. Εργάστηκε επί πολλά χρόνια ως δημοσιογράφος στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και στον ημερήσιο Τύπο. Από το καλοκαίρι του 2017, ζει μόνιμα στην Πράγα. Η Πύρινη Κόλαση είναι το δεύτερο βιβλίο της, μετά τον Βυθισμένο Ουρανό, με ηρωίδα την αστυνόμο Στέλλα Άνταμς.
Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις BELL.
No comments!
There are no comments yet, but you can be first to comment this article.