Το τρίτο βιβλίο «Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ» του ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΑΤΡΕΛΛΗ, κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ, τον Ιούνιο του 2017.

Ένα απολαυστικό και συνάμα πρωτότυπο αστυνομικό μυθιστόρημα, αφού, αφ’ ενός ο συγγραφέας, στη μυθοπλασία του, δε χρησιμοποιεί τις γνωστές μεθόδους αναλυτικής λογικής επίλυσης αστυνομικών αινιγμάτων. που χρησιμοποιούσαν διάσημοι ντεντέκτιβ, όπως ο Ηρακλής Πουαρό και ο Σέρλοκ Χολμς, αλλά χρησιμοποιεί τις αρχές της Διαλεκτικής λογικής. Αφ’ ετέρου, ο ήρωάς του, Δάκης Κομνηνός, δεν έχει καμία σχέση με πρωταγωνιστές άλλων αστυνομικών μυθιστορημάτων, κι αυτό γιατί δεν είναι εξ αρχής ιδιωτικός ντετέκτιβ, αλλά του προκύπτει στην πορεία, λόγω της «κρίσης». Δεν διαθέτει εμπειρία, ούτε και διασυνδέσεις. Το μόνο που διαθέτει είναι αισιοδοξία και μια φιλοσοφική διάθεση, οι οποίες απορρέουν από τις γνώσεις του τις σχετικές με τη μελέτη κειμένων των Μάρξ, Χέγκελ, Αριστοτέλη και άλλων πολιτικών και φιλοσόφων.
Ο Κομνηνός θεωρεί ότι μια υπόθεση διαζυγίου ή μια παρακολούθηση, είναι περιπτώσεις εύκολες που μπορεί να διεκπεραιώσει. Μια τέτοια περίπτωση, φαίνεται να είναι αυτή που του αναθέτει η Έμα Αργυρού, αμέσως μόλις ανεβάζει τη διαφήμιση του γραφείου του στο διαδίκτυο.
Ο σύζυγός της, Βλάσης Αργυρός, είναι πρόεδρος ενός ομίλου επιχειρήσεων, ο οποίος περιλαμβάνει τηλεοπτικό σταθμό, τράπεζα, Real Estate, καθώς και μια εταιρεία που ασχολείται με πηγές ενέργειας. Η Έμα ανησυχεί για τον γάμο της. Σε περίπτωση διαζυγίου, έχει υπογράψει προγαμιαίο συμβόλαιο, βάσει του οποίου, θα λάβει χρήματα μόνο αν αποδείξει ότι ο σύζυγος της την απατά.
Ο ρόλος του Δάκη Κομνηνού είναι να βρει ακριβώς αυτές τις αποδείξεις. Μελετώντας τον φάκελο με τα στοιχεία που του έδωσε η πελάτισσά του, βρίσκει μέσα ένα άρθρο μιας οικονομικής εφημερίδας με τίτλο «Η συγκάλυψη των παρανομιών της Ιεράς Μονής Πεδινού από το τραπεζικό σύστημα». Δεν μπορεί όμως να σκεφτεί για ποιο λόγο του το πρόσθεσε η Αργυρού και σκέφτεται να την ρωτήσει την άλλη μέρα. Η Αργυρού τον προλαβαίνει και τον ενημερώνει τηλεφωνικά ότι σκοτώσανε τον Αρχιμανδρίτη Σωφρόνιο, ο οποίος ήταν όχι μόνο ο πνευματικός της, μα και ο άνθρωπος που της σύστησε τον Κομνηνό για την υπόθεσή της.
Ο Δάκης Κομνηνός αντιλαμβάνεται ότι τίποτα δεν είναι τόσο εύκολο όσο νόμιζε, νοιώθει τα πράγματα να γίνονται πολύπλοκα και τα ερωτήματα πολλά. Ποιος ήταν ο Αρχιμανδρίτης Σωφρόνιος; Από πού τον ήξερε; Όταν δε βρει νεκρό στο σπίτι του, ένα παλιό φίλο από την εποχή που έπαιζε τζόγο και ήταν μπλεγμένος με τη μαφία, τότε πια είναι σίγουρος ότι και ο ίδιος έχει μπλέξει άσχημα.
Μια καλή τύχη γι αυτόν είναι το γεγονός ότι τις υποθέσεις των δολοφονιών αναλαμβάνει ένας παλιός του φίλος, ο αστυνομικός Γιώργος Ορφανός και η βεβαιότητα ότι πίσω από όλα αυτά βρίσκονται πολιτικοί, επιχειρηματίες και μαφία, τους αναγκάζει να συνεργαστούνε. Δυο τόσο διαφορετικοί άνθρωποι μα όπως λέει και ο Ηράκλειτος: «Από τις διαφορές γεννιέται η πιο όμορφη αρμονία»
Ένα καλογραμμένο σύγχρονο αστυνομικό-κοινωνικοπολιτικό μυθιστόρημα με στοιχεία φιλοσοφίας, ωραία πλοκή κλιμακούμενης έντασης και γρήγορη ροή. Ένα αστυνομικό μυθιστόρημα που δείχνει πώς μπορεί να λυθεί ένα μυστήριο μέσω της διαλεκτικής και όχι της αναλυτικής λογικής. Χαρακτήρες σωστά ψυχογραφημένοι. Σασπένς και πολλές ανατροπές μα με μια «λύση» απρόσμενη και σωστά δοσμένη. Άριστος συνδυασμός της αστυνομικής λογοτεχνίας με τη φιλοσοφία, μα και μια αναπόληση για όλους όσοι έζησαν την εφηβεία τους τη δεκαετία του ’70 με τις αριστερές τους αναζητήσεις. Τελικά, τι έχει απομείνει από όλα αυτά; Τι άλλαξε και πού κατέληξε αυτή η γενιά οδηγώντας την κοινωνία στη σημερινή πραγματικότητα;
Μήπως ο Δάκης Κομνηνός και ο Γιώργος Ορφανός, ήρθαν για να μείνουν; Για να αναλάβουν νέες υποθέσεις και να τους δούμε σε νέες περιπέτειες;

(Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)
«Ο Δάκης Κομνηνός, νέος και άπειρος ιδιωτικός ντετέκτιβ, αναλαμβάνει μια τυπική και εύκολη υπόθεση μοιχείας ενός πάμπλουτου ζευγαριού. Η δολοφονία ενός ατόμου άσχετου με την υπόθεση ανατρέπει τα δεδομένα.

Στον Γιώργο Ορφανό, ανερχόμενο αστέρι στην αστυνομία, ανατίθεται η εξιχνίαση της δολοφονίας. Ξεκινά την έρευνα αξιοποιώντας τις σύγχρονες τεχνολογικές μεθόδους και με την αναλυτική λογική αρχίζει να ξεδιαλύνει την υπόθεση.

Ο Κομνηνός ψάχνει χωρίς μέθοδο και μπροστά στο αδιέξοδο ψάχνεται. Θυμάται τα νεανικά του διαβάσματα και ανακαλύπτει ξανά τη διαλεκτική λογική.

Όλοι θαυμάσαμε την αναλυτική λογική ερευνητών όπως ο Σέρλοκ Χολμς και ο Ηρακλής Πουαρό στην επίλυση δύσκολων αστυνομικών υποθέσεων. Επαρκεί όμως αυτή η μέθοδος, στην εποχή του άκρατου καπιταλισμού και των ανεξέλεγκτων πολυεθνικών, για να κατανοηθούν οι πρακτικές που εκπορεύονται από τα ισχυρά πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα;

Ένα αστυνομικό μυθιστόρημα με φιλοσοφικές ανησυχίες. Ένα πολιτικό θρίλερ με συνεχείς ανατροπές και απρόβλεπτο τέλος. Ένα σκληρό αφήγημα με ερωτικές ευαισθησίες και προβληματισμούς για τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα.»