Το κυρίαρχο πρόσωπο της ιστορίας του βιβλίου, είναι η Αλεξάνδρα. Έχει σπουδάσει σεφ, εργάζεται σε ξενοδοχείο Α’ κατηγορίας ως ζαχαροπλάστης και μέχρι πρότινος έμενε με τους γονείς. Μετακόμισε πρόσφατα στο άδειο σπίτι της γιαγιάς της και παρόλο τις αρχικές της φοβίες, προσπαθεί να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα.
Φίλη της η Ελένη και άνδρας της ζωής της ο Σταύρος. Η Αλεξάνδρα είναι μια γυναίκα με ακάλυπτες ανάγκες και με απωθημένα. Έχει ζήσει μια ζωή με στερήσεις στη σκιά των γονιών της οι οποίοι επεμβαίνουν στις αποφάσεις της και η ίδια φοβάται να αντιδράσει στη σκέψη και μόνο να έρθει ο λόγος της αντιμέτωπος με τον λόγο των δικών της.
Μια σειρά από γεγονότα στη νέα της κατοικία θα αποτελέσουν μέρος της καθημερινότητάς της, μια καθημερινότητα που δεν έχει ούτε η ίδια φανταστεί. Φαντασιώσεις, όνειρα και ρεαλιστική πραγματικότητα αναμοχλεύονται στη δίνη της ιστορίας και τόσο η Αλεξάνδρα όσο και οι αναγνώστες προσπαθούν να ανακαλύψουν το πρόσημο και τον χρόνο που συμβαίνουν.

…αγάπη είναι, λίγο από στήθος αντρικό. Αγάπη είναι κομμάτια δέρμα. Αγάπη είναι μια στάλα αίμα εδώ κι εκεί. Αγάπη είναι χείλι δαγκωμένα. Αγάπη είναι μάτια υγρά…

Η κούκλα της από τα παιδικά της χρόνια που ονόμασε «Λέξη» και οι μεταξύ τους συνομιλίες, οι καταγγελίες για έναν κουκουλοφόρο άνδρα που κλέβει εσώρουχα, η φοβία της για τις αράχνες, η αποκρουστική ελιά που βρίσκεται κολλημένη στην αριστερή θηλή του μαστού της, η τιμωρία στο υπόγειο που της υπέβαλλε η μητέρα της και το ανομολόγητο πάθος της για την αντρική κολόνια, σκιαγραφούν δειλά το προφίλ της ηρωίδας με περίεργους συνδυασμούς χρωμάτων.
Τι είναι πραγματικό; Τι βιώνει στο υποσυνείδητό της; Τι κατοικεί στην φαντασία της; Όλα είναι ανάκατα, άτσαλα ριγμένα στα λιβάδια του μυαλού της.
Θα διαβάσουμε για έναν εισβολέα που ενόσω βρίσκεται δεμένος πάνω σε αναπηρικό καρότσι αποτελεί μέλος ενός δείπνου και ανταλλάσσει παθιασμένα ερωτικά φιλιά με την Αλεξάνδρα. Για τις παιδικές της αναμνήσεις που στροβιλίζονται στη έλεος του ιλίγγου της, για το καλάθι με τα άπλυτα που ίσως κρύβει τη λύση ενός μυστηρίου, για τον ψεκασμό με το εντομοκτόνο, για ένα κόκκινο τριαντάφυλλο από έναν άγνωστο θαυμαστή, για τον χαμένο βαπτιστικό σταυρό και για ένα μικρό κορίτσι που δεν του αρέσει να φορά εσώρουχο.

…ο έρωτας, ακόμη και αυτός, έγινε ένας ξεχασμένος συγγενής, μετανάστης που οι περισσότεροι αμελούν να επικοινωνήσουν μαζί του…

Πόθος, ερωτισμός και ηδονή για έναν άνδρα, ένα συνειδητό όνειρο με πρωταγωνιστή ένα νέο πρόσωπο και φυσικά την Αλεξάνδρα, ένα πηγάδι ερειπωμένο και η συνδρομή της πυροσβεστικής υπηρεσίας οδηγούν στη λύση του μυστηρίου, στην αποκρυπτογράφηση του γρίφου ενόσω ο αναγνώστης προσπαθεί να αντιληφθεί αυτά που μόλις διάβασε…

Από τα βιβλία που διαβάζω, επιλέγω μια φράση που μου κίνησε το ενδιαφέρον για να την μοιραστώ μαζί σας. Από το βιβλίο της Άνθιας Χριστοδούλου Θεοφίλου, ένα μικρό βιογραφικό της οποίας θα βρείτε στο τέλος του άρθρου, επέλεξα την παρακάτω:

…το τώρα είναι η μόνη σίγουρη ζωή που έχουμε…

Πώς εμπλέκεται ο Αχιλλέας, ο Τρωικός πόλεμος και η θρυλική αμαζόνα Πενθεσίλεια με την Αλεξάνδρα;
Γιατί αργεί ο εξολοθρευτής εντόμων;
Το μάτι του Θεού ή το άγρυπνο μάτι του πατέρα την κατασκοπεύει;

Πολλά θα διαβάσουμε για την ενοχική, άβουλη, υποχωρητική και εξαρτημένη από όλους Αλεξάνδρα, που αποτελεί προέκταση των γονιών της, που ακόμη και τώρα προσπαθούν να εξουσιάσουν τη ζωή της, μια ζωή γεμάτη κατάλοιπα του παρελθόντος.
Τι είναι η Αλεξάνδρα; Υποχείριο της μάνας, του πατέρα, ίσως και του Σταύρου, που θα αναζητήσει λίγο φως, θα το βρει και συγκυριακά θα το χάσει μέσα από τα χέρια της όταν θα δεχτεί απρόσμενα την επίσκεψη της μητέρας και μια κουτσομπόλα γειτόνισσα θα παρερμηνεύσει αυτά που βλέπει.
Και κάπως έτσι θα φτάσουμε στο τέλος της ιστορίας και για τον λόγο ότι η αυλαία κλείνει με απρόσμενο τρόπο, να είστε έτοιμοι για παν ενδεχόμενο…
…κανένας δεν μπορεί να είναι τέλειος σε όλα, αλλά όλοι μπορούν να είναι καλοί σε κάτι…

Η Άνθια Χριστοδούλου Θεοφίλου κατάγεται απ’ τη Λεμεσό της Κύπρου στην οποία και διαμένει μαζί με την οικογένειά της. Εργάζεται ως ψυχολόγος – σύμβουλος – ψυχοθεραπεύτρια στο Κέντρο Προσωπικής Ανάπτυξης και Aυτογνωσίας «Για την Ιθάκη», το οποίο και διευθύνει. Δίνει επίσης διαλέξεις, οργανώνει σεμινάρια και βιωματικά εργαστήρια κι έχει λάβει μέρος σε διάφορες τηλεοπτικές εκπομπές για την ενημέρωση του κοινού σε διάφορα ψυχολογικά θέματα.
Πρόσφατα έγινε παρουσιάστρια σε δική της τηλεοπτική εκπομπή με θέμα την ψυχική και σωματική υγεία. Στον ελεύθερο χρόνο της, ασχολείται με τη μουσική, τη ζωγραφική και τη δημιουργική γραφή, καθώς θεωρεί αυτές τις μορφές έκφρασης ως προσωπική της ψυχοθεραπεία.
Αρθρογραφεί σε κυπριακά περιοδικά κι έχει δημοσιεύσει τόσο επιστημονικά άρθρα όσο και διηγήματα (στην ιστο σελίδα www.dimiourgikigrafionline.com και την επαγγελματική της ιστοσελίδα www.anthia.net). Έχει συμμετάσχει με διηγήματά της στις συλλογές Οδός δημιουργικής γραφής (εκδόσεις Οσελότος 2011) και Ανθολογία σύντομου διηγήματος (εκδόσεις Γραφομηχανή 2014). Από τις εκδόσεις Γαβριηλίδης κυκλοφόρησε η συλλογή διηγημάτων της με τίτλο Δάσος λύκων (2014).
Το βιβλίο Στην άλλη πλευρά του κρεβατιού είναι το πρώτο της μυθιστόρημα.

Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις βακχικόν.