«Μου δένει το ένα χέρι δεξιά στο κρεβάτι, το άλλο αριστερά.
-Κάτι διαφορετικό, μου ψιθυρίζει στο αυτί κι εγώ γυμνή στα σεντόνια, γυμνός από πάνω μου κι αυτός.
Σκοτάδι στο δωμάτιο και πίσω από τις κουρτίνες που ανεμίζουν αχνοφαίνονται τα φώτα της πόλης, τα μάτια του γυαλίζουν και σκύβει με φιλά στο λαιμό. Αφήνομαι.
Τα χνότα του μυρίζουν αλκοόλ το κορμί του ιδρώτα, γλιστράει πάνω μου και με φιλά στο στήθος κατεβαίνει στην κοιλιά όλο και πιο χαμηλά, η γλώσσα του κάτω απ΄ τον αφαλό μου, ηλεκτρισμός διαπερνά το κορμί μου και τότε…
Μ΄ αρπάζει απ΄ τον λαιμό…Πνίγομαι…»
Αθήνα. Μια κοπέλα, η εικοσιπεντάχρονη Νάντια Πιτάκη, βρίσκεται κρεμασμένη και γυμνή, φορά μόνο το κιλοτάκι, στην κουζίνα του σπιτιού της.
Η αστυνομία, το τμήμα ανθρωποκτονιών, ο προϊστάμενος αστυνόμος Ζηκάκης, ο κυριλάτος υπαστυνόμος Λαμπρίδης και η καινούργια υπαστυνόμος ,με τα καστανοκόκκινα μαλλιά και τις φακίδες, η Σοφία Μήτση, στην αρχή πιστεύουν στην αυτοκτονία, διότι πάνω στο τραπέζι της Νάντιας βρέθηκαν πολλά ναρκωτικά.
Η Νάντια εργαζότανε ως μοντέλο στις διαφημιστικές επιχειρήσεις του Νίκου Χήτου, που λόγω ενός δυστυχήματος, είναι καθισμένος σε αναπηρικό καροτσάκι.
Ο ιατροδικαστής βρίσκει ότι η Νάντια είχε πάρει κεταμίνη και χασίς. Άρα σε αυτή την κατάσταση την Νάντια θα μπορούσαν να της περάσουν μια θηλιά στο λαιμό, να την πνίξουν χωρίς να αντισταθεί κι ύστερα να την κρεμάσουν απ΄ το ταβάνι. Άρα πρόκειται για έγκλημα. Ποιο ήταν το κίνητρο του δράστη;
Η Σοφία ακολουθεί αμίλητη, άπειρη και πειθήνια στις έρευνες τον Ζηκάκη και τον Λαμπρίδη, διότι επειδή είναι νέα στο τμήμα ανθρωποκτονιών έλαβε την εντολή: «Ακούς, βλέπεις, δε μιλάς! Μαθαίνεις».
Ο Θωμάς Δήμου, πρώην δημοσιογράφος και νυν ιδιωτικός ερευνητής που εργάζεται ως ερευνητής με ειδίκευση στα διαζύγια των πλουσίων για το δικηγορικό γραφείο της κ.Αντωνίου, βοήθησε τον Αχιλλέα, τον άλλο συνεργάτη της Αντωνίου, να εξαφανίσουν κάποιο πτώμα στην πυρά, στο Πέραμα. Αυτός που σκότωσε ο Αχιλλέας ήταν κάποιος μάρτυρας σε υπόθεση της Αντωνίου που έπρεπε να εξαφανιστεί, αφού θα έπαιρνε κάποιο δώρο. Τα 20.000 ευρώ, που έδωσε στον μάρτυρα ο Αχιλλέας, του φάνηκαν λίγα και δεν τα δέχτηκε οπότε τον πυροβόλησε δυο φορές ο Αχιλλέας και τον σκότωσε.
Ο Θωμάς παρακολουθεί τον Χήτο, κατόπιν εντολής της Αντωνίου, διότι η γυναίκα του Χήτου πιστεύει ότι την απατά.
Η Μαίρη η γυναίκα του Θωμά έλεγε τις ειδήσεις σε ένα κανάλι βήτα διαλογής κι έκανε όνειρα για μεγάλη καριέρα.
Η αδελφή του Θωμά, η Εύα εξαφανίζεται. Κάποιος την έχει απαγάγει .Έστειλε και μια φωτογραφία στην οποία φαίνεται η Εύα κλαμένη, το στόμα της είναι φιμωμένο, τα χέρια της δεμένα στους καρπούς. Η Εύα είναι σύζυγος του Στάθη Κωστόπουλου παιδικός φίλος του Θωμά, ο οποίος έχει πολλά λεφτά, κολυμπάει στο χρήμα (διότι έχει πολλά μαγαζιά εστιατόρια, καφετέριες, κλαμπ για κάθε γούστο) και δεχόταν τελευταία απειλές. Ο Στάθης ήταν άρχοντας της νύχτας του Πειραιά, ο αυτοκράτορας της διασκεδάσεως του παραλιακού μετώπου. Γέννημα θρέμμα του λιμανιού.
Σε κάποιους έχει μπει στη μύτη ο Στάθης, δεν τον γουστάρουν. Θέλουν να βάλουν χέρι στις δουλειές του. Θέλουν τα μαγαζιά του. Γι΄ αυτό απαγάγανε την γυναίκα του την Εύα.
Ποιος προαναγγέλλει μια απαγωγή με απειλές; Την απαγωγή την κάνεις εκεί που δεν το περιμένουν. Απροειδοποίητα. Εκτός αν θέλεις να σπείρεις τρόμο. Ή υποκρίνεσαι.
Τι ήταν το σάιτ Mylovegr.com; Τι είναι ο στύλος του pole dancing; Τι είναι το Rise; Τι σχέση έχει η πανδημία;
Ο Στάθης γνωρίζεται και συνεργάζεται επιχειρηματικά με τον Χήτο. Ο δούρειος ίππος ήταν ο Χήτος και η Τροία τα φράγκα του Στάθη. Όμως ποιος τολμούσε να πάει κόντρα στον Αχιλλέα.
Και δεύτερη γυναίκα που δουλεύει στην εταιρεία του Χίτου, η Ιρίνα βρίσκεται νεκρή. Κάποιος την έσπρωξε από την ταράτσα ενός εξαόροφου ξενοδοχείου.
Η πρώτη νεκρή κρεμασμένη η άλλη με διαλυμένο κρανίο.
Δυο ύποπτες αυτοκτονίες ή μάλλον δολοφονίες.
Ποιος σκότωσε τα δύο μοντέλα;
Θα βρει τον δολοφόνο των δύο γυναικών η αστυνομία;
Ο Θωμάς Δήμου νιώθει και αισθάνεται προδομένος από τη γυναίκα του τη Μαίρη, τον παιδικό του φίλο τον Στάθη, απ΄ τη μοίρα, απ΄ όλη του τη ζωή. Ένιωθε κουρέλι. Άδειος από συναισθήματα.
Τα βήματά της υπαστυνόμου Σοφίας Μήτση θα διασταυρωθούν με εκείνα του Θωμά Δήμου. Και οι δύο μάχονται να επουλώσουν πληγές του παρελθόντος, μπλέκουν σε παγίδες του παρόντος και αναμετρώνται με τα όριά τους.
Γυμνά γυναικεία κορμιά λικνίζονται στον ρυθμό της μουσικής…
Σου ΄χει τύχη να κρατήσεις πιστόλι; Κρατάς τη μοίρα των άλλων στα χέρια σου.
Στον κόσμο του βυθού τα χταπόδια είναι χταπόδια και οι καρχαρίες καρχαρίες .Ενώ στον δικό μας κόσμο δεν είναι καθόλου σίγουρο ποιος είναι φίλος και ποιος εχθρός…
Πατώντας γερά πάνω στα πεζογραφικά του κεκτημένα, ο Βαγγέλης Μπέκας συνεχίζει δυναμικά τη διαδρομή του σε μια προσπάθεια που από τη μια πλευρά παραπέμπει στον δοκιμασμένο παλαιότερο εαυτό του και από την άλλη τον ανανεώνει δραστικά και πρωτότυπα.
«Υπάρχει στον κόσμο τούτον ένας μυστικός νόμος —αν δεν υπήρχε, ο κόσμος θα ‘ταν από χιλιάδες χρόνια χαμένος— σκληρός κι απαραβίαστος: το κακό πάντα στην αρχή θριαμβεύει και πάντα στο τέλος νικάται». Νίκος Καζαντζάκης
Ο Βαγγέλης Μπέκας είναι χοϊκός, ανατρεπτικός, σαρκαστικός, αντισυμβατικός, ευφυής, με ελευθεριάζουσα έκφραση και το έγκλημα κινητοποιεί την πλοκή του . Βρίσκει ένα ολόδικό του τρόπο να μιλήσει για την αδικία, το κακό, την ηδονή, τον βιασμό, τον εκβιασμό, τις δωροδοκίες, την βία, την εξουσία, το χρήμα, την αξία της φιλίας, την προδοσία, τους εραστές και τις ερωμένες, τους κερατάδες και τις απατημένες, τα ξενοδοχεία για συνεύρεση παράνομων ζευγαριών, την ανισότητα των φύλων, την βία στις γυναίκες, την πορνεία, την εκμετάλλευση γυναικών, την μαστροπεία, τα κυκλώματα σωματεμπορίας, την βιομηχανία του πορνό, τις ιντερνετικές εξαγωγές ομορφιάς, τις ψηφιακές Καρυάτιδες, τα στριπτιζάδικα, το έγκλημα, την διαφθορά της αστυνομίας, το φωτομοντάζ, την φέικ εποχή μας, τα παγωμένα πέλματα των νεκρών γυναικών…
Το βιβλίο του Βαγγέλη Μπέκα είναι νεο-νουάρ. Αφήγηση με αστυνομική πλοκή που στον πυρήνα της έχει τις υπαρξιακές αγωνίες του ανθρώπου.
Πρόκειται για λογοτεχνία του εγκλήματος. Το έγκλημα κινητοποιεί την πλοκή του, οι «αμαρτίες» των ανθρώπων, τα τραύματά τους.
Η αφήγηση του Θωμά νεο-νουάρ. Η αφήγηση της Σοφίας αστυνομικό θρίλερ. Η Σοφία είναι γυναίκα σε έναν κόσμο αντρικό πολύ. Η Σοφία αρνείται να υποταχτεί. Είναι ανεξέλεγκτη. Κουβαλά ψυχικό φορτίο με αιχμές, η Σοφία, έχει μεγάλη δύναμη. Οι δύο αφηγήσεις κουμπώνουν μεταξύ τους σαν Γιν-Γιανγκ στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας…
Πρόκειται για ένα πολύτροπο και σύγχρονο αστυνομικό βιβλίο, με γοητευτικούς και συναρπαστικούς ήρωες , ανατρεπτική πλοκή και ασυνήθιστη ανάλυση σχέσεων άλλοτε κάτω από το φως κι άλλοτε μέσα στο σκοτάδι καταστάσεων.
Διαβάστε το.
O ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΠΕΚΑΣ γεννήθηκε στην Πρέβεζα. Έχουν εκδοθεί πέντε μυθιστορήματά του, τελευταίο από το οποία είναι Ο ΓΙΟΣ ΜΑΣ, που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ. Έχει βραβευτεί από την Ένωση Σεναριογράφων Ελλάδος για τα μεγάλου μήκους σενάριά του: Το 13o υπόγειο και H χύτρα. Ζει στην Αθήνα, όπου συντονίζει εργαστήρια δημιουργικής γραφής.
No comments!
There are no comments yet, but you can be first to comment this article.