Σας παρουσιάζουμε το νέο εκδοτικό μας πρόγραμμα, με μοναδικούς τίτλους, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στις 21 Νοεμβρίου.


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ, ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ
ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ 4 – ΤΖΟΚΕΡ

Μυθιστόρημα


1 – ΕΝΑ ΡΙΦΙΦΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ «ΛΑΦΥΡΑ».
2 – ΔΥΟ ΔΙΔΥΜΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΕ «ΠΟΛΕΜΟ».
3 – Η «ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ», Η ΝΟΡΑ, Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΙ Η ΕΛΠΙΝΙΚΗ, ΣΕ ΝΕΑ ΥΠΟΘΕΣΗ.
15 – ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ «ΤΕΚΜΗΡΙΑ» ΦΥΛΑΓΜΕΝΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΘΥΡΙΔΕΣ.
22 – ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ «ΕΥΡΗΜΑΤΑ» ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΖΩΩΝ.

Η τύχη…
Θεά ή δαίμονας;
Ευχή ή κατάρα;
Αφετηρία ή προορισμός;

Ένας Ιούδας που δεν προδίδει με το φιλί του, αλλά σκοτώνει όσους τον έχουν προδώσει.
Ένας δίδυμος αδελφός με το σημάδι του Κάιν.
Ένα τετράφυλλο τριφύλλι χωρίς φύλλα και…ένα Τζόκερ.
Που μπορεί να έχει ακόμα και τέσσερα πόδια!

Η Νόρα Δενδρινού, ο Νικόλας Παναγιωτίδης και η Ελπινίκη Ντόκα, μαζί με παλιούς γνώριμους αλλά και νέους συνεργάτες, αναμετριούνται με μια καινούργια υπόθεση όπου ακόμα και ο θάνατος… είναι θέμα τύχης.

ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

FRANCESCA GIANNONE
Η ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ

Μυθιστόρημα
Μτφρ.: Δήμητρα Δότση


Σαλέντο, Ιούνιος 1934. Ένα λεωφορείο σταματά στην κεντρική πλατεία του Λιτσανέλο, ενός χωριού με ελάχιστους κατοίκους. Ένα ζευγάρι κατεβαίνει: ο άνδρας, ο Κάρλο, είναι παιδί του Νότου και χαίρεται που επιστρέφει. Η Άννα, η γυναίκα του, είναι από τον Βορρά. Είναι όμορφη σαν αρχαιοελληνικό άγαλμα, αλλά θλιμμένη και ανήσυχη. Τι ζωή την περιμένει σε αυτή την αφιλόξενη γη;
Στα μάτια των χωριανών, η Άννα δε θα πάψει ποτέ να είναι η «ξένη». Αυτή που δεν πηγαίνει στην εκκλησία, που φορά παντελόνια και δεν κουτσομπολεύει. Περήφανη και ευέξαπτη, η Άννα ποτέ δεν υιοθετεί τον τρόπο ζωής των γυναικών του Νότου. Και όχι μόνο αυτό: τολμά να διεκδικήσει μια θέση στο ταχυδρομείο και γίνεται η πρώτη γυναίκα ταχυδρόμος στο Σαλέντο.
Για περισσότερα από είκοσι χρόνια είναι η αόρατη κλωστή που ενώνει τους κατοίκους του χωριού και τις ιστορίες τους. Χάρη στη δουλειά της, η Άννα θα
μπει σε ένα σωρό οικογένειες, βοηθώντας τις αναλφάβητες γυναίκες στην επικοινωνία τους με τους δικούς τους ανθρώπους ή ακόμα και με τους παράνομους έρωτές τους. Και χωρίς να το θέλει, θα αλλάξει τη ζωή αυτής της κοινότητας για πάντα.
Αυτή είναι η ιστορία της Άννας, μιας γυναίκας που ήθελε να ζήσει τη ζωή της με τους δικούς της όρους, αλλά και η ιστορία της οικογένειας Γκρέκο και του χωριού Λιτσανέλο, από τη δεκαετία του 1930 έως τη δεκαετία του 1950, που θα βιώσουν έναν Παγκόσμιο Πόλεμο, μα και την άνοδο του φεμινιστικού κινήματος. Είναι όμως και η ιστορία δύο αχώριστων αδερφών που ήταν γραφτό τους να αγαπήσουν την ίδια γυναίκα.

ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ

π. ΛΙΒΥΟΣ
ΑΝ… ΖΟΥΣΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΠ’ ΤΗΝ ΑΡΧΗ


ΖΩ σημαίνει ΤΑΞΙΔΕΥΩ πάνω στα κύματα της ΥΠΑΡΞΗΣ. ΑΓΚΑΛΙΑΖΩ το άγνωστο, ΒΟΥΤΑΩ στη δίψα της ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΟΘΩ την ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ, το ΝΕΟ, το ΜΥΣΤΗΡΙΟ που ζητά να σου ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ σε κάθε ΑΔΙΕΞΟΔΟ. Γιατί συνήθως η ΖΩΗ σού φανερώνεται εκεί που νομίζεις ότι τα έζησες όλα και δεν έχει κάτι άλλο, δεν υπάρχει ΕΚΠΛΗΞΗ και ΘΑΥΜΑ. Κι όμως, το ΘΑΥΜΑ έρχεται πάντα εκεί που δεν το περιμένεις.

Είναι κακό να υπάρχει ΛΙΜΑΝΙ; Όχι, βέβαια. Αλίμονο. Το ΛΙΜΑΝΙ είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ, αλλά γι’ αυτούς που ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ. Εκεί θα δέσεις να ΗΣΥΧΑΣΕΙΣ, να ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ, να πάρεις δυνάμεις για να σχεδιάσεις το ΝΕΟ σου ΤΑΞΙΔΙ. Όμως είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ και ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ, αντί να ξεκουράζεσαι από τα ταξίδια σου, να ΦΥΛΑΚΙΖΕΙΣ τα ΟΝΕΙΡΑ σου. Αντί να ΣΧΕΔΙΑΖΕΙΣ, να ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ τη ΖΩΗ σου, το ΧΑΡΙΣΜΑ και ΤΑΛΕΝΤΟ σου. Γιατί κανένα ΤΑΛΕΝΤΟ δεν μπορεί να ΑΝΑΔΥΘΕΙ δίχως ΤΑΞΙΔΙΑ και ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ζωής. Πώς θα μάθεις ΚΟΛΥΜΠΙ από τη ΣΤΕΡΙΑ; Πώς θα μάθεις να πετάς δίχως να ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ τον ΟΥΡΑΝΟ; Δεν πρόκειται ποτέ να ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ τι ΕΙΣΑΙ και που μπορείς να ΦΤΑΣΕΙΣ, εάν δεν ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ να ΖΗΣΕΙΣ.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΝΑΝΟΣ
ΗΛΙΕ ΜΟΥ, ΦΙΛΕ ΜΟΥ!


Κάθεσαι και χαλιέσαι
με τους άλλους.
Τι σου είπαν, τι σου έκαναν,
πώς σε βλέπουν, αν σε θέλουν.
Τα σκέφτεσαι και αρρωσταίνεις.
Διότι ξεχνάς τη δύναμη,
την ομορφιά και την αξία σου.
Φίλε μου, φίλη μου, αγάπα
και λίγο τον υπέροχο εαυτό σου!
Κάνε τον Ήλιο φίλο σου,
νιώσε το φως σου!
Πάτα στα πόδια σου
κι απογειώσου!

ΗΛΙΑΣ ΜΑΓΚΛΙΝΗΣ
1921, ΣΑΓΓΑΡΙΟΣ: ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ


Το πολεμικό γεγονός που αργότερα ονομάστηκε «Μάχη του Σαγγάριου» (από τον ποταμό που διασχίζει την Τουρκία) είναι κάτι μοναδικό στην ελληνική στρατιωτική ιστορία. Αυτή η τεράστια επιχείρηση, που οργάνωσε αποκλειστικά με δικά της μέσα η Ελλάδα τον Αύγουστο του 1921 στο πλαίσιο της Μικρασιατικής Εκστρατείας, ήταν μια δοκιμασία που δύσκολα μπορεί να συγκριθεί με οποιαδήποτε άλλη.

Πώς από τη Σμύρνη και τα δυτικά παράλια της Ιωνίας το 1919, δύο χρόνια μετά η ελληνική Στρατιά βρέθηκε σχεδόν χίλια χιλιόμετρα μακριά από το Αιγαίο; Πώς έφτασε ως εκεί; Ποιοι το αποφάσισαν; Με τι πόρους συντελέστηκε αυτή η
εκστρατεία μέσα στην ευρύτερη εκστρατεία στη Μικρά Ασία; Πώς σχεδιάστηκε; Πώς την αντιμετώπισαν οι ίδιοι οι Έλληνες στρατιώτες; Τι έζησαν όλοι εκείνοι οι απλοί άνθρωποι στα βάθη της Τουρκίας; Τι είδαν τα μάτια τους; Τι χρειάστηκε να
κάνουν για να επιζήσουν; Ποια η φύση των μαχών που δόθηκαν; Και ποια ήταν η κατάληξη και η σημασία τους για τη Μικρασιατική Εκστρατεία συνολικά;

Αυτά είναι μερικά από τα ζητήματα με τα οποία καταπιάνεται ο ανά χείρας τόμος σε ένα αφήγημα που, χωρίς να αποτελεί ιστοριογραφική έρευνα με την αυστηρή έννοια του όρου, εστιάζει στον γενικότερο στρατιωτικό σχεδιασμό αλλά παράλληλα επικεντρώνεται και στην ατομική εμπειρία του απλού στρατιώτη.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΑΓΟΣ
1941, ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ: Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ


Σχεδόν έξι μήνες μετά την 28η Οκτωβρίου, εκτυλίχθηκε μια λησμονημένη σειρά επικών μαχών ανάμεσα στους Έλληνες υπερασπιστές των οχυρών της Γραμμής Μεταξά και τους πάνοπλους Γερμανούς εισβολείς.

Όλοι γνωρίζουμε, ήδη από τα πρώτα σχολικά μας χρόνια, για το «Έπος της Αλβανίας». Ωστόσο, κάμποσα χιλιόμετρα δυτικά, στη μακεδονίτικη γη, εκτυλίχθηκε ένα από τα ηρωικότερα κεφάλαια της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας.

Στον ανά χείρος τόμο, ο Κωνσταντίνος Λαγός, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του στα τεκταινόμενα στο Κάτω Νευροκόπι, καταγράφει αριστοτεχνικά μια δραματική πολεμική αφήγηση που είναι ελάχιστα γνωστή στο ευρύ κοινό. Συνδυάζει, δε, την τεκμηριωμένη έρευνα και την ευρεία εποπτεία, τόσο του πεδίου της μάχης όσο και των κινήσεων των αντιπάλων, με μια συναρπαστική εξιστόρηση, που καλύπτει μέρα προς μέρα, συχνά ώρα με την ώρα, μια άνιση μάχη ανάμεσα στους Γερμανούς εισβολείς και στον Ελληνικό Στρατό, που ναι μεν έληξε με την τελική παράδοση της φρουράς (εξαιτίας της συνθηκολόγησης του Τμήματος Στρατιάς Ανατολικής Μακεδονίας, μετά την κατάληψη της Θεσσαλονίκης από τους εισβολείς), αλλά που ανέδειξε την υπέρβαση των ορίων, ψυχικών και σωματικών, του Έλληνα στρατιώτη.

BOOKTOK TRENDS

SARAH J. MAAS
ΤΟ ΣΤΕΜΜΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΟΥ

Μυθιστόρημα
Μτφρ.: Έλλη Συλογίδου


ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΜΙΑ ΑΣΑΣΙΝΟ
Η Σελέινα Σαρντόθιεν επικράτησε σε έναν βάναυσο διαγωνισμό, προκειμένου να οριστεί Υπέρμαχος του βασιλιά. Όμως, κάθε άλλο παρά πιστή στο Στέμμα είναι. Παρότι καταβάλλει τεράστιες προσπάθειες ώστε να κρύβει το μυστικό της, αυτό το θανάσιμο παιχνίδι της αποδεικνύεται ακόμα πιο επικίνδυνο όταν συνειδητοποιεί ότι δεν είναι η μόνη που αποζητά δικαιοσύνη. Η προσπάθειά της να βρει απαντήσεις παγιδεύει τους πιο κοντινούς της ανθρώπους και κανείς δεν κατορθώνει να γλιτώσει από την καχυποψία: ούτε ο Ντόριαν, ο διάδοχος του θρόνου, ούτε ο Κέολ, ο λοχαγός της Βασιλικής Φρουράς· ούτε καν η καλύτερή της φίλη, η Νιχίμια, μια πριγκίπισσα με καρδιά επαναστάτριας.
Τελικά, μια απαίσια νύχτα, τα μυστικά που έκρυβαν όλοι τούς οδηγούν σε μια ανείπωτη τραγωδία. Καθώς ο κόσμος της Σελέινα κομματιάζεται, θα κληθεί να αποφασίσει, οριστικά και αμετάκλητα, πού πραγματικά είναι πιστή… και για ποιους στόχους είναι πρόθυμη να αγωνιστεί.Σε έναν τόπο ρημαγμένο από ψεύτες, η αλήθεια μιας γυναίκας είναι το μοναδικό πράγμα που μπορεί να τους λυτρώσει όλους.

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΚΑΘΗΛΩΤΙΚΗΣ ΣΕΙΡΑΣ «ΓΥΑΛΙΝΟΣ ΘΡΟΝΟΣ».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 25 ΕΚΑΤ. ΑΝΤΙΤΥΠΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.
ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΙ ΣΕ 38 ΓΛΩΣΣΕΣ.