Σύμπτωση;
Η συγγραφέας Κλαίρη Θεοδώρου παρέδωσε το χειρόγραφό της για αυτό το βιβλίο τις 7/6/2021. Ο ή η δολοφόνος ρίχνει σκόνη κεταμίνης (χρησιμοποιείται στην κτηνιατρική και η οποία δρα στο κεντρικό νευρικό σύστημα, είναι ισχυρό τοξικό φάρμακο) στον Φίλιπ Μπάουερ, ο οποίος παθαίνει μυοπαράλυση και μετά με ένα μαχαίρι Γιοσιχίρο του κόβει τον λαιμό.


Μάρτιος 2022. Οι ιατροδικαστές ανακαλύπτουν ότι το 2021 στην μικρή Τζωρτζίνα, η Ρούλα Πισπιρίγκου έδωσε μεγάλη δόση κεταμίνης και το κορίτσι πέθανε. Ο άντρας της Πισπιρίγκου εργαζόταν σε εταιρεία μεταφορών που μετέφερε κτηνιατρικά σκευάσματα από φαρμακευτική εταιρεία της Αχαΐας…
Η διάσημη Γερμανίδα συγγραφέας Λούνα Μάρκος αποφασίζει να σκοτώσει τον επιθεωρητή Βασιλιά στις τελευταίες σελίδες του εικοστού βιβλίου της. Του βιβλίου που έμελλε να γίνει η αρχή του τέλους. Ξεκίνησε να δουλεύει κάτι άλλο. Αυτή τη φορά γράφει μια οικογενειακή σάγκα ένα ιστορικό μυθιστόρημα με κοινωνικές προεκτάσεις. Θέλει να γράψει την ιστορία της οικογένειάς της. Μια τόσο μεγάλη αλλαγή, όμως, ισοδυναμεί με αυτοκτονία. Λογοτεχνική αυτοκτονία. Η Λούνα είχε καθιερωθεί σε ένα είδος, το όνομά της είχε ταυτιστεί με τη σύγχρονη γερμανική αστυνομική λογοτεχνία.


Η Λούνα δεν θέλει να ξαναγράψει αστυνομική λογοτεχνία. Από δω και πέρα αποφασίζει να γράφει κείμενα που θα «ταΐζουν» τη δική της ψυχή. Δεν χρειάζεται άλλα χρήματα έχει πλέον βγάλει αρκετά από τα βιβλία της.
Οι φανατικοί αναγνώστες της εξοργισμένοι από τον θάνατο του Βασιλιά, της γύρισαν κατευθείαν την πλάτη. ;Oλα αυτά που είχαν ξεκινήσει ως ένα όνειρο κατέληγαν τώρα σε εφιάλτη. Κι όσο γρήγορα είχαν κτιστεί η φήμη και ο μύθος της στην αρχή τόσο γρήγορα κατακρημνίζονταν τώρα τα πάντα. Πολλά τα μηνύματα τα γράμματα και τα μέιλ των αγανακτισμένων αναγνωστών έφταναν στη Λούνα. Κάποιος που υπέγραφε ως «ο Γελωτοποιός του Βασιλιά» τις έστελνε φωτογραφίες της Λούνα με το στόμα καμένο με αναπτήρα, τα μάτια βγαλμένα με ψαλίδι και στα χέρια της ήταν κολλημένα σαν κολάζ κάποιο από τα βιβλία της με ήρωα τον Βασιλιά και με κόκκινο μαρκαδόρο ήταν ζωγραφισμένο το αίμα να κυλά και να γράφει από κάτω: «Φερ΄ τον πίσω ή ζήσε τις συνέπειες!!»
Εκτός από τον εκδότη των βιβλίων της και η μικρότερη αδελφή της η Άννα και ο άντρας της ο Φίλιπ και η φίλη της η δικηγόρος Λότε Σούστερμαν, ήταν κατά της αλλαγής των μυθιστορημάτων σε κοινωνικά.
Η Λούνα αποφασίζει να βάλει σε εφαρμογή ένα σχέδιο για να την ξαναφέρει στο προσκήνιο άμεσα και για να προσελκύσει πάλι το κοινό που την εγκατέλειψε.


Ο άντρας της ο Φίλιπ την απατούσε και ήθελε διαζύγιο. Πριν να φύγει η Λούνα του ζήτησε μια χάρη. Μια βοήθεια. Ήταν ανάγκη να… πεθάνει . Για λίγο καιρό θα εξαφανιστεί, θα χαθεί από προσώπου γης, θα θεωρηθεί αρχικά αγνοούμενος και στη συνέχεια νεκρός. Ο ντόρος που θα προκαλούνταν θα ήταν τεράστιος αφού θα ήταν αναπόφευκτος ο συσχετισμός της παρούσας κατάστασης με τα υπονοούμενα σχετικά με τον πατέρα της Λούνα και τη συμμετοχή του στη δολοφονία της μητέρας της στο καινούργιο βιβλίο. Κι έτσι, ύστερα από όλον αυτόν τον σάλο, το βιβλίο της θα πουλιόταν σαν ζεστό ψωμί. Και μόλις θα τη συλλαμβάναν την Λούνα, επειδή σκότωσε τον άντρα της, αυτός θα έκανε ξαφνικά την εμφάνισή του. Θα ισχυριζόταν πως ήθελε να μείνει για λίγο μόνος, να ξαναβρεί τον εαυτό του, ύστερα από την κοινή τους απόφαση να πάρουν διαζύγιο, ενώ η Λούνα θα αθωωνόταν πανηγυρικά και θα έβγαινε από τη φυλακή.
Για όλα αυτά ο Φίλιπ θα κέρδιζε πολλά χρήματα από τα δικαιώματα του επόμενου βιβλίου. Αυτό που θα σημάνει τη μεγάλη επιστροφή. Την επιστροφή του Βασιλιά!
Το σχέδιο εφαρμόζεται αλλά… παραλλαγμένο. Ο Φίλιπ Μπάουερ, δολοφονείται και βρίσκεται σφαγμένος σαν γουρούνι.


Ο επιθεωρητής Σπρίνγκερ αρχίζει τις ανακρίσεις όταν δηλώνεται από τη Λούνα η εξαφάνισή του συζύγου της.
Η διάσημη Λούνα Μάρκος προσάγεται στο τμήμα ως ύποπτη για τον φόνο του συζύγου της Φίλιπ Μπάουερ. Στην κουζίνα του σπιτιού της Λούνα η αστυνομία βρίσκει ένα επαγγελματικό αλυσοπρίονο, χοντρές και ιδιαίτερα ανθεκτικές πλαστικές σακούλες κήπου, ένα πλαστικό βαρέλι καθώς και μεγάλη ποσότητα από θεϊκό οξύ. Στο βαρέλι στο σπιτάκι του κήπου του σπιτιού, βρεθήκανε τα υπολείμματα του συζύγου της.
Η Λούνα Μάρκος δεν μπορεί να απαντήσει πώς βρέθηκε ο σύζυγός της δολοφονημένος, δεν μπορεί να καταλήξει σε μια λογική εξήγηση. Προφανώς κάποιος την έχει παγιδεύσει. Αν ήθελε να σκοτώσει τον σύζυγό της αυτή η έμπειρη συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων δεν θα υπέπιπτε σε τέτοια λάθη ηλίθιου πρωτάρη…


Ποιος σκότωσε τον Φίλιπ και παγίδευσε τη Λούνα;
Έπρεπε να πληρώσει η Λούνα και γιατί;
Υπάρχει διπλή εκδίκηση;
Ποιος είχε αναπτύξει το σύνδρομο της Στοκχχόλμης;
Πώς η Άννα είχε προδώσει την αδελφή της;
Ποιος βρίσκεται στον παράδεισο έχοντας στείλει όλους τους άλλους στην κόλαση;
Είναι τόσο αθώα όσο φαίνεται η Λούνα;
Θα βρει τρόπο η Λούνα να αποδείξει την αθωότητά της;
Μήπως ο τρελός θαυμαστής με το αρρωστημένο μυαλό «ο Γελωτοποιός του Βασιλιά» σκότωσε με απόλυτα ειδεχθή τρόπο τον σύζυγο της Λούνα;
Πολλοί πιστεύουν ότι δεν υπάρχει τέλειο έγκλημα.
Τώρα αρχίζει μια αιματηρή παρτίδα σκάκι.
Ο Βασιλιάς πέθανε. Ζήτω ο Βασιλιάς.


Δεν είναι η βασίλισσα το πιο σημαντικό πιόνι στο σκάκι. Είναι ο βασιλιάς, κι ας είναι ρηχές και περιορισμένες οι κινήσεις του. Ο βασιλιάς είναι η αρχή και το τέλος. Το μέσο και ο σκοπός.
Ο βασιλιάς πεθαίνει πάντα τελευταίος…
Η επίλυση του μυστηρίου θα δοθεί στις τελευταίες σελίδες του μυθιστορήματος .
Προχωρώντας στην ανάγνωση του μυθιστορήματος κυριαρχεί η αίσθηση ότι υπάρχουν και άλλες εκδοχές της ιστορίας και ότι εμείς παρακολουθούμε μόνο αυτήν που βλέπει ο επιθεωρητής Σπρίνγκερ.
Διαβάστε το θα σας καταπλήξει.


Η ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ γεννήθηκε στην Ελλάδα και πέρασε τα πρώτα παιδικά της χρόνια στη Γερμανία. Ζει στην Αθήνα με τον άντρα της και τα σκυλιά τους και λατρεύει τα ταξίδια. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών και έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διδακτική Ξένων Γλωσσών και την Εκπαιδευτική Αξιολόγηση. Επίσης έχει σπουδάσει φωτογραφία κι έχει εργαστεί ως φωτογράφος και συντάκτρια σε ελληνικά περιοδικά. Σήμερα εργάζεται σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα ασχολείται με την καλλιτεχνική φωτογραφία, συμμετέχοντας σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις. Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ είναι η πρώτη της προσπάθεια στην κατηγορία του αστυνομικού μυθιστορήματος, προϊόν του πάθους που τρέφει από μικρή για μυστηριώδεις ιστορίες, παιχνίδια του μυαλού και ανεξιχνίαστες υποθέσεις.