Ένα σοκαριστικό και εθιστικό ψυχολογικό θρίλερ που διερευνά τα μυστήρια του νου και της μνήμης, και μια διεστραμμένη σχέση μητέρας γιου.
Στα σχόλια της συγγραφέως στο τέλος του βιβλίου, αναφέρει ότι ο άνθρωπος δεν είναι γεννημένος ούτε κακός ούτε καλός. Είναι γεννημένος για να επιβιώνει. Είναι αναγκασμένος να προσαρμόζεται στην εξέλιξη και το να είναι καλός ή κακός δεν είναι αρκετό για να επιβιώσει και να αναπαραχθεί. Έτσι το καλό και το κακό εξελίχθηκαν μαζί, και ο φόνος ήταν η πιο αποτελεσματική μέθοδος για εξελικτική επιτυχία για να εξουδετερώσει τους αντιπάλους και να λύσει τα προβλήματά του. Οι επιζώντες αυτής της σκληρής προσαρμοστικής διάρθρωσης είναι οι πρόγονοί μας.
Το συγκεκριμένο βιβλίο δεν είναι απλά ένα σοκαριστικό θρίλερ. Είναι σκληρό και άκρως αποκαλυπτικό για τον ψυχισμό και τον τρόπο που ο άνθρωπος αντιμετωπίζει τα αποτελέσματα των πράξεών του. Και όταν αυτά τα αποτελέσματα έχουν βαθιά τις ρίζες τους στο χρόνο, όταν αγνοεί το πώς έφτασε σε αυτή την τραγική εξέλιξη, τότε το μόνο που του μένει είναι να ανασύρει αναμνήσεις, να σκάψει βαθιά μέσα του, να θυμηθεί την παραμικρή λεπτομέρεια, ώστε να καταστρώσει το πώς θα κινηθεί στο μέλλον.
Η πρωτοπρόσωπη αφήγηση που επέλεξε η συγγραφέας κάνει τον πρωταγωνιστή ακόμη πιο οικείο, σαν να είναι δίπλα μας και μας αποκαλύπτει τα πιο μύχια μυστικά του. Ο Γιου Τζιν δεν είναι ένας συνηθισμένος άντρας. Από τότε που θυμάται τον εαυτό του προσπαθούσε να είναι ο καλός γιος, και να είναι ισάξιος με τον αδελφό του, με τον οποίο είχε ένα χρόνο διαφορά. Παρά το γεγονός ότι ήταν ο δεύτερος, πάντα είχε σαν αρχή του να μην δημιουργεί προβλήματα και εντάσεις, να παραμένει ήσυχος και να είναι αγαπητός στη μητέρα του, η οποία έδειχνε προτίμηση στον μεγαλύτερο γιο.
Όλη του η ζωή όμως καταστράφηκε, όταν στα εννιά του χρόνια έχασε τον πατέρα και τον αδελφό του σε ένα περίεργο ατύχημα, για το οποίο η μητέρα του τον θεωρούσε υπεύθυνο και τον φοβόταν. Όλα αυτά και άλλα πολλά τα έμαθε μετά την τραγική εξέλιξη που είχε η διαρκής αστυνόμευση που εκείνη είχε επιβάλει στην εικοσιπενταετή ζωή του.
Θεωρώντας ότι ήταν επιληπτικός και από τα εννιά του χρόνια εξαρτημένος από τα φάρμακα που του χορηγούσε η θεία του σε συνεργασία με τη μητέρα του, έχοντας ήδη στο ενεργητικό του κάποιες κρίσεις και πάμπολλους πονοκεφάλους και παρενέργειες, αποφάσισε χωρίς να πει τίποτε να σταματήσει μόνος του τα φάρμακα, δίχως να μπορεί να γνωρίζει το επακόλουθο μιας τέτοιας πράξης.
Όπως μας αποκαλύπτει το οπισθόφυλλο του βιβλίου, εκείνος ξυπνάει μέσα στα αίματα και στον κάτω όροφο πέφτει πάνω στο πτώμα της μητέρας του, ενώ παντού υπάρχουν αίματα και ο ίδιος αδυνατεί να θυμηθεί το παραμικρό. Τι συνέβη το προηγούμενο βράδυ; Ποιος ευθύνεται για το θάνατό της και γιατί έχει στο στόμα την μεταλλική γεύση του αίματος; Όλα τα στοιχεία που εξετάζει και οι αναμνήσεις που σιγά σιγά επιστρέφουν, τον κάνουν να καταλήξει στο ότι ο μοναδικός ύποπτος είναι ο ίδιος.
Με απόλυτη ψυχραιμία αποφασίζει να κρύψει το πτώμα και να καθαρίσει το χώρο καθώς περιμένει να επιστρέψει ο υιοθετημένος αδελφός του και μοναδικός του φίλος, ο Χε Τζιν. Τα καταφέρνει να τον ξεγελάσει και να τον πείσει ότι η απουσία της μητέρας τους από το σπίτι δεν είναι κάτι ανησυχητικό, καθώς χρειάζεται χρόνο για να σκεφτεί τις επόμενες κινήσεις του. Όμως ο αδελφός του τον ενημερώνει και για ένα ακόμη έγκλημα, που ο ίδιος μέχρι τότε αγνοούσε, αυτό μιας νεαρής κοπέλας. Τι σχέση έχει αυτή η κοπέλα με τον ίδιο; Είναι μήπως υπεύθυνος αυτός και για εκείνο το έγκλημα;
Αναζητά τα προσωπικά αντικείμενα της μητέρας του και ανακαλύπτει το ημερολόγιό της, όπου εκεί βρίσκονται οι απαντήσεις που τον κρατούσαν όλα αυτά τα χρόνια στο σκοτάδι. Πώς είναι δυνατόν ένας άνθρωπος να θεωρείται αρπακτικό; Πώς γίνεται να είναι ένα εννιάχρονο παιδί εν δυνάμει δολοφόνος και επικίνδυνος για τον περίγυρό του; Και ποια είναι η λύση ώστε να μην φτάσει να κάνει κακό;
Οι εξελίξεις τον οδηγούν για άλλη μια φορά στο έγκλημα, αυτή τη φορά με ακόμη μεγαλύτερη ψυχραιμία και απάθεια. Δεν γινόταν αλλιώς, έπρεπε με κάθε τρόπο να μπορέσει να επιβιώσει. Άλλωστε τον είχαν χαρακτηρίσει αρπακτικό. Ο τρόπος που αποκαλύπτεται το παρελθόν αλλά και το πώς προσπαθεί να διαφύγει ώστε να μην αναλάβει τις ευθύνες των πράξεών του, καθώς δεν είναι διατεθειμένος να ομολογήσει τα εγκλήματά του είναι ένα άριστο ψυχογράφημα και μια αποκάλυψη του πώς λειτουργεί ένα διαταραγμένο μυαλό.
Η συγγραφέας καταφέρνει να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος, και παρά το γεγονός ότι ο αναγνώστης γνωρίζει από την αρχή το δολοφόνο, δεν μπορεί να φανταστεί την εξέλιξη αυτής της απίστευτης ιστορίας, που ευτυχώς είναι μυθοπλασία και όχι πραγματικότητα.
Μήπως όμως η πραγματικότητα και η μυθοπλασία δεν απέχουν τελικά και τόσο πολύ; Μήπως όντως υπάρχουν τέτοια εγκληματικά μυαλά; Και αλήθεια, πληρώνει πάντα ο δολοφόνος για τα εγκλήματά του;
Περιγραφή
ΞΥΠΝΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΙΜΑΤA. ΣΤΟΝ ΚΑΤΩ ΟΡΟΦΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΤΩΜΑ:
ΤΟ ΠΤΩΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΣΟΥ.
ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ,
ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΗΣΟΥΝ Ο ΚΑΛΟΣ ΓΙΟΣ…
Ο Γιου-τζιν, υποδειγματικός γιος, πρωταθλητής κολύμβησης, επιμελής φοιτητής, ξυπνά ένα πρωί από μια παράξενη μεταλλική μυρωδιά και ένα τηλεφώνημα από τον αδελφό του, που ρωτά αν όλα στο σπίτι είναι εντάξει – βρήκε αναπάντητη από τη μητέρα τους μέσα στην άγρια νύχτα. Ο Γιου-τζιν σύντομα ανακαλύπτει το πτώμα της σε μια λίμνη αίματος στον κάτω όροφο του σπιτιού τους στη Σεούλ. Δεν θυμάται πολλά για την περασμένη νύχτα· σχεδόν όλη του τη ζωή υποφέρει από επιληψία, οπότε συχνά έχει προβλήματα με τη μνήμη του. Το μόνο που θυμάται, κι αυτό αχνά, είναι η μητέρα του να φωνάζει τ’ όνομά του. Του φώναζε για να τη βοηθήσει; Ή τον παρακαλούσε να μην τη σκοτώσει;
Έτσι ξεκινά η απεγνωσμένη τριήμερη αναζήτηση του Γιου-τζιν: προσπαθεί να εξιχνιάσει τι συνέβη εκείνη τη νύχτα, και να μάθει επιτέλους την αλήθεια για τον εαυτό του και την οικογένειά του.
ΠΟΙΟΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ;
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Ιδιοφυής πλοκή στα όρια της διαστροφής.
ENTERTAINMENT WEEKLY
Ακόμα και οι πιο έμπειροι αναγνώστες αστυνομικής λογοτεχνίας δεν θα καταφέρουν να μαντέψουν την εξέλιξη της ιστορίας.
CRIMEREADS
Θα καθηλώσει τους αναγνώστες του Jo Nesbo και της Patricia Highsmith.
Α.J. FINN, ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
Μια ανατριχιαστική, ύπουλη, αιματοκυλισμένη ιστορία όπου τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται.
KIRKUS REVIEWS
Η Jeong καταφέρνει να διατηρήσει το σασπένς για τη μοίρα του πρωταγωνιστή της έως το πικρό τέλος.
WALL STREET JOURNAL
Ένα ψυχολογικό θρίλερ που ανατρέπει τα κλισέ του είδους.
ELECTRIC LITERATURE
Οι αναγνώστες θα νιώσουν ανακούφιση που πρόκειται για μυθοπλασία και όχι για πραγματικότητα. Αυτό το βιβλίο θα σας ρουφήξει· ενώ το καταβροχθίζετε, ίσως μισήσετε τη συγγραφέα για το πόσο ανελέητα αποτυπώνει το κακό που κρύβεται στους ανθρώπους. Είναι όμως και αυτό ανθρώπινο.
KYOUNG-SOOK SHIN, ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
No comments!
There are no comments yet, but you can be first to comment this article.