Με ένα υπέροχο εξώφυλλο, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κέδρος, το βιβλίο της JANE THYNNE, «ΜΑΥΡΑ ΡΟΔΑ», σε μετάφραση Φίλιππου Χρυσόπουλου και επιμέλεια Αναστασίας Παπασταθοπούλου.

Κεντρική ηρωίδα του μυθιστορήματος είναι η Κλάρα Βάιν, κόρη βρετανού πολιτικού και γερμανίδας μητέρας. Όνειρό της, να γίνει ηθοποιός, σχέδιο που βάζει σε εφαρμογή, αμέσως μετά τον θάνατο της μητέρας της, θέλοντας να ξεφύγει από το ασφυκτικό περιβάλλον της οικογένειάς της. Ένας φίλος της θα της προτείνει να πάει στη Γερμανία, όπου έχει ένα γνωστό σκηνοθέτη. Η Κλάρα, αρπάζει την ευκαιρία, όχι μόνο για την καριέρα της, αλλά και γιατί εκεί θα μπορεί να αισθάνεται κοντά στην αγαπημένη της μητέρα. Έτσι, βρίσκεται στους δρόμους του Βερολίνου, του 1933, όπως ακριβώς την δείχνει το εξαιρετικό εξώφυλλο του βιβλίου.
Ο Χίτλερ, εκείνη την εποχή, έχει πάρει την εξουσία και οι ναζί, αρχίζουν το δικό τους σκληρό έργο. Κι η πρώτη τους δουλειά είναι εντός των συνόρων, η εκκαθάριση του Γερμανικού Έθνους. Ο φόβος απλώνεται πάνω από την Γερμανία και συσπειρώνει τους Γερμανούς προς την πλευρά του Χίτλερ, ενώ στην απέναντι πλευρά, βρίσκονται και διώκονται οι Εβραίοι, οι κομμουνιστές και οι εχθροί του καθεστώτος. Η Κλάρα, μην έχοντας σχέση με όλα αυτά που συμβαίνουν στην χώρα, πηγαίνει στα studio της UFA, για να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα.
Η καταγωγή της και το γεγονός ότι είναι κόρη βρετανού πολιτικού με φιλοναζιστικές απόψεις, θα την οδηγήσουν στα μεγάλα σαλόνια της γερμανοναζιστικής ελίτ. Η παρουσία της όμως, θα κεντρίσει και το ενδιαφέρον της Βρετανικής Πρεσβείας και ο Λίο Κουίν, από το Γραφείο ελέγχου διαβατηρίων της πρεσβείας, θα την προσεγγίσει, με σκοπό να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με την ελίτ των ναζί. Η Κλάρα αρχικά αρνείται, όμως η απέχθειά της για τους ναζί και η δολοφονία της καλύτερής της φίλης, την κάνουν να συνεργαστεί.
Η Μάγκντα Γκέμπελς, σύζυγος υπουργού προπαγάνδας Γ΄ ράιχ, έρχεται κοντά με την Κλάρα και θα συνεργαστούν σε θέματα μόδας.
-Τι θα συμβεί όμως όταν η Μάγκνα θα της ζητήσει μια χάρη; Μια χάρη που θα ξαφνιάσει την Βρετανική Πρεσβεία, αλλά και θα κινήσει υποψίες στον Γκέμπελς. Ένα άγριο παιχνίδι ξεκινά, ένα παιχνίδι παρακολουθήσεων και δολοφονιών και μέσα σε όλα αυτά, υπάρχει και ο έρωτας.
-Τι θα συμβεί όταν ο υπασπιστής του Γκέμπελς εκδηλώσει τον έρωτά του στην Κλάρα, όταν εκείνη είναι ήδη ζευγάρι με τον Λίο Κουίν;
– Ποια θα είναι η τύχη των ηρώων;
Ένα συναρπαστικό, ατμοσφαιρικό, κινηματογραφικό μυθιστόρημα, βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα, με υπέροχα σκιαγραφημένους ήρωες, ήρωες απλούς, που δεν είναι επαγγελματίες κατάσκοποι, αλλά απλοί άνθρωποι με αδυναμίες. Άνθρωποι όμως που είναι έτοιμοι να ρισκάρουν, όσο και αν φοβούνται, σε επικίνδυνες αποστολές, προκειμένου να αποδοθεί δικαιοσύνη, σύμφωνα με τα ιδανικά τους. Φιλοδοξίες, ένταση, αγωνία, μυστήριο, φόβος, έρωτας, συνυπάρχουν στις σελίδες του βιβλίου, ένα βιβλίο που αξίζει να διαβαστεί.

maura roda

«Βερολίνο, 1933.
Ο Χίτλερ ανεβαίνει στην εξουσία και οι ναζί αρχίζουν το φρικιαστικό έργο τους. Ο πόλεμος είναι προ των πυλών.
Η νεαρή Βρετανίδα ηθοποιός Κλάρα Βάιν εγκαταλείπει την πατρίδα της προκειμένου να κάνει κινηματογραφική καριέρα στα περιβόητα στούντιο Ufa του Βερολίνου. Αρχικά δεν αντιλαμβάνεται τον εφιάλτη που πλησιάζει.
Δύο σημαντικές όμως γνωριμίες που θα κάνει στην πρωτεύουσα της νέας Γερμανίας που απεργάζονται οι ναζί θα της αλλάξουν τη ζωή. Η πρώτη είναι η Μάγκντα Γκέμπελς, σύζυγος του υπουργού Προπαγάνδας του Τρίτου Ράιχ, η οποία την εισάγει σε έναν κύκλο που αποτελείται από συζύγους αξιωματούχων των ναζί. Ο δεύτερος σημαντικός άνθρωπος που θα γνωρίσει είναι ο Λίο Κουίν, ένας Βρετανός που εργάζεται στο Γραφείο Ελέγχου Διαβατηρίων της βρετανικής πρεσβείας. Ο Λίο θέλει να χρησιμοποιήσει την Κλάρα προκειμένου να συλλέξει από πρώτο χέρι πληροφορίες σχετικά με την ελίτ των ναζί, στην πορεία όμως ερωτεύεται παράφορα την όμορφη ηθοποιό.
Όταν η Μάγκντα Γκέμπελς αποκαλύπτει στην Κλάρα ένα ανείπωτο μυστικό και της αναθέτει να φέρει εις πέρας μια επικίνδυνη αποστολή, η Κλάρα καταλαβαίνει τους κινδύνους που την απειλούν και καλείται να επιλέξει ανάμεσα στην αγάπη και στο καθήκον.»
(Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)