Μην αφήσεις μια κρίση να πάει χαμένη ~ Winston Churchill

Kαθώς αναμένουμε τη σταδιακή αποκλιμάκωση των περιοριστικών μέτρων και την επιστροφή μας στο εργασιακό περιβάλλον, η σκέψη μας είναι στις προκλήσεις που επιφυλάσσει η επόμενη ημέρα. Η επανεκκίνηση αυτή σηματοδοτεί μια νέα αρχή και ενδεχομένως απαιτεί ανασχεδιασμό και εναλλακτική σκέψη, προκειμένου να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα της εποχής μετά-την-καραντίνα.

Με αυτή την αφορμή, θα θέλαμε να σας παρουσιάσουμε πέντε νέες μας κυκλοφορίες και να σας συστήσουμε ξανά πέντε κλασικούς και διαχρονικά επίκαιρους τίτλους προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης. Τα παρακάτω βιβλία περιέχουν το απόσταγμα της φιλοσοφίας και εμπειρίας σημαντικών καθηγητών, επαγγελματιών και συγγραφέων και αποτελούν πολύτιμα εργαλεία για την ανάπτυξη δεξιοτήτων που θα μας βοηθήσουν να προετοιμαστούμε καλύτερα για την επόμενη μέρα.

Νέες κυκλοφορίες 2020

Ένα από τα διεθνώς αναγνωρισμένα αριστουργήματα στον τομέα της προσωπικής ανάπτυξης. Ο Napoleon Hill αποκαλύπτει μια διαχρονική και παντοδύναμη φόρμουλα επιτυχίας, η οποία βασίζεται στη δια βίου έρευνά του πάνω σε ηγέτες επιχειρήσεων. Η έκδοση επαναφέρει το κλασικό πλέον βιβλίο στην αρχική του μορφή και σκοπό.

Σκέψου και πλούτισε

Ο σημαντικότερος οδηγός επιτυχίας που γράφτηκε ποτέ.

Γραμμένο το 1937 μετά από 25ετή έρευνα, το βιβλίο αυτό θεωρείται ένα από τα διεθνώς αναγνωρισμένα αριστουργήματα στον τομέα της προσωπικής ανάπτυξης.

Η φιλοσοφία του βιβλίου επικεντρώνεται στην παραδοχή ότι κάθε στόχος μπορεί να κατακτηθεί μέσω του οραματισμού του και της φαντασίας. Μπορεί κανείς να γίνει ό,τι το μυαλό του θεωρεί πιθανό. O Χιλ αποκαλύπτει μια διαχρονική και παντοδύναμη φόρμουλα επιτυχίας που μας δίνει τη δυνατότητα να κατακτήσουμε τους πιο πολύτιμους στόχους μας.

Σε αντίθεση με τις περισσότερες εκδόσεις του βιβλίου του Χιλ, αυτή η έκδοση επαναφέρει το αριστούργημά του στην αρχική του μορφή και πρόθεση. Περιλαμβάνει σημαντικό υλικό για το πώς να ευημερήσετε σε δύσκολες οικονομικές περιόδους, το οποίο είχε αφαιρεθεί από μεταγενέστερες εκδόσεις, αλλά είναι απίστευτα επίκαιρο σήμερα. Αυτή είναι η μόνη έκδοση που περιέχει πλήρη σχολιασμό και χρήσιμο ευρετήριο, τα οποία παρέχουν σημαντικές λεπτομέρειες για τη ζωή του Χιλ και την εποχή του, για τη διά βίου έρευνά του και για τους ηγέτες των επιχειρήσεων και της βιομηχανίας, τους οποίους μελέτησε προκειμένου να συγκεντρώσει τις ανεκτίμητες βασικές αρχές της επιτυχίας που θα ανακαλύψετε σε αυτό το βιβλίο.

Οι πωλήσεις του βιβλίου έχουν ξεπεράσει τα 20.000.000 αντίτυπα
Πρόλογος του Ross Cornwell

Είπαν για το βιβλίο:

«Αυτό είναι το καλύτερο βιβλίο για την προσωπική επιτυχία που γράφτηκε ποτέ. Με αυτό έγινα εκατομμυριούχος – ξεκινώντας από το μηδέν.»
Brian Tracy, συγγραφέας του Getting rich your own way

Το κλασικότερο όλων των κλασικών βιβλίων
Harvey MacKay, συγγραφέας του Swim by the sharks without being eaten alive

Διάβασα το Σκέψου και πλούτισε πριν από πολλά χρόνια και με βοήθησε να γίνω ο μεγαλύτερος πωλητής στον κόσμο. Αποτελεί υποχρεωτικό ανάγνωσμα αν θέλετε να γίνετε κάποιος.
Joe Girard, No 1 πωλητής παγκοσμίως, όπως πιστοποιείται από το Βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες

O Ναπόλεον Χιλ γεννήθηκε στη Βιρτζίνια και εργάστηκε σε εφημερίδες από την ηλικία των 13 ετών. Μετά από μιας καθοριστικής σημασίας συνέντευξη με τον Άντριου Καρνέγκι, ξεκίνησε μια πολυετή έρευνα σχετικά με το πώς τα ισχυρά πρόσωπα κατακτούν την επιτυχία. Τα συμπεράσματα αυτής της έρευνας περιλαμβάνονται στο βιβλίο του Σκέψου και Πλούτισε. Ο Ν. Χιλ απεβίωσε στη Ν. Καρολίνα το 1970 σε ηλικία 87 ετών.

Ο Ρος Κόρνγουελ είναι ακαδημαϊκός, συγγραφέας και εκδότης. Είναι πρόεδρος και διευθ. σύμβουλος των οργανισμών Mindpower Press, Achieve it και Cornwell Associates.

  • Ηγεσία σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο

Ο διεθνώς αναγνωρισμένος ειδικός σε θέματα ηγεσίας John C. Maxwell καθοδηγεί τους αναγνώστες να μεταβούν σε ένα νέο μοντέλο ηγεσίας, να συνεχίσουν να καινοτομούν, να βελτιώνονται και να ασκούν επιρροή στον σημερινό ταχύτατα μεταβαλλόμενο κόσμο.

Ο διεθνώς αναγνωρισμένος ειδικός σε θέματα ηγεσίας καθοδηγεί τους αναγνώστες να μεταβούν στο νέο μοντέλο ηγεσίας, να συνεχίσουν να καινοτομούν, να βελτιώνονται και να ασκούν επιρροή στον σημερινό ταχύτατα μεταβαλλόμενο κόσμο.

Ανάμεσα στους πολλούς ειδήμονες στα ζητήματα ηγεσίας που υπάρχουν σήμερα, ο Maxwell ίσως είναι ο μακροβιότερος και πλέον επιδραστικός σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι ο νούμερο ένα ευπώλητος συγγραφέας των New York Times, έχοντας πουλήσει περισσότερα από 30 εκατομμύρια αντίτυπα σε πενήντα γλώσσες. Τα περιοδικά Business Insider και Inc. τον αποκαλούν τον πλέον σημαντικό σύμβουλο ηγεσίας στον κόσμο και έχει τιμηθεί με το Παγκόσμιο Βραβείο Ειρήνης από τη Μητέρα Τερέζα.

Σύμφωνα με το νέο βιβλίο του, για να διαπρέψουν σήμερα οι ηγέτες πρέπει να είναι ευέλικτοι και προσαρμοστικοί. Το κλειδί είναι να μάθουν να ασκούν μια ευέλικτη ηγεσία. Στο Ηγεσία σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο, ο συγγραφέας παρουσιάζει ένα «σχέδιο δράσης» και μοιράζεται με τους αναγνώστες τις αλλαγές που εφάρμοσε στην ηγεσία του σε όλη τη μακρόχρονη και επιτυχημένη καριέρα του:

Από τους στόχους στην ανάπτυξη
Από την ομοιομορφία της ομάδας στην πολυμορφία της ομάδας
Από τη διατήρηση στη δημιουργία
Από την ανάβαση της σκάλας στο χτίσιμο της σκάλας
Από την επιβολή στη σύνδεση

Είπαν για το βιβλίο:
«Ηγεσία σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο σημαίνει να αλλάζεις και να ωθείς τον εαυτό σου να φτάνει σε υψηλότερα επίπεδα προσωπικής και οικονομικής ανάπτυξης. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό για έναν ηγέτη από το να φιλοδοξεί να μεγαλουργήσει και, όπως μας θυμίζει ο John Maxwell, o μόνος τρόπος γι’ αυτό είναι να μεταβάλλεις συνεχώς την πορεία σου ανοδικά

Ed Bastian, CEO των αερογραμμών Delta Air Lines

«Ο John Maxwell είναι ένας από τους ήρωές μου. Πάντοτε ήταν το παράδειγμά μου για το τι σημαίνει να ηγείσαι με ακεραιότητα και να ζεις υπηρετώντας έναν σκοπό. Στο Ηγεσία σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο μοιράζεται την ανεκτίμητη σοφία και τις ιδέες του για το πώς είναι να ηγείσαι στον σύγχρονο κόσμο με καρδιά γεμάτη γενναιοδωρία.»
Rachel Hollis, Νο 1 σε πωλήσεις συγγραφέας σύμφωνα με τους New York Times (Κορίτσι ξύπνα!, Κορίτσι σταμάτα να απολογείσαι!)

Ο Τζον Χ. Μάξγουελ είναι παγκοσμίου φήμης ειδικός και εκπαιδευτής σε θέματα ηγεσίας, και συγγραφέας πολλών βιβλίων των οποίων οι πωλήσεις ξεπερνούν τα 26 εκ. αντίτυπα. Είναι ιδρυτής της The John Maxwell Company και του μη κερδοσκοπικού οργανισμού EQUIP στον οποίο έχουν εκπαιδευτεί σχεδόν 6 εκ. ηγέτες από 177 χώρες.
Κάθε χρόνο δίνει ομιλίες σε εταιρείες του Fortune 500, σε κυβερνητικούς ηγέτες ανά τον κόσμο και σε πλήθος οργανισμών όπως το NFL, η Στρατιωτική Ακαδημία West Point των ΗΠΑ και τα Ηνωμένα Έθνη. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα του και ακολουθείστε τον στο:JohnMaxwellOnLeadership.com Twitter.com/JohnCMaxwell

  • Τι ακριβώς να πεις

Ένα εξειδικευμένο σεμινάριο από τον best seller συγγραφέα Phil M. Jones για την τέχνη της πειθούς και της εξασφάλισης υψηλών επιχειρηματικών αποτελεσμάτων. Κατάλληλο για όλους όσοι επιζητούν να αποκτήσουν μεγαλύτερη επιρροή στην επαγγελματική και την προσωπική τους ζωή.

Οι μαγικές λέξεις για να επηρεάζεις και να πείθεις τους άλλους

Ας το παραδεχτούμε. Το αποτέλεσμα μιας επιτυχημένης προφορικής επικοινωνίας εξαρτάται από τη χρήση των σωστών λέξεων τη σωστή στιγμή. Η σκληρή δουλειά, το ταλέντο και το σωστό timing είναι μεν απαραίτητα συστατικά της επιτυχίας, αλλά αυτό που χρειάζεται είναι να κατευθύνετε εσείς τη συζήτηση και να δημιουργήσετε το περιβάλλον για τη σύναψη μιας συμφωνίας.

Το βιβλίο απευθύνεται σε όλους εσάς που έχετε βρεθεί στην άβολη θέση να ψάχνετε τις σωστές λέξεις –ή να έχετε φύγει από μια συνάντηση δίχως το επιθυμητό αποτέλεσμα. Είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που προσφέρει χρήσιμα παραδείγματα για να μπορέσετε να νιώσετε αυτοπεποίθηση σε κάθε συζήτηση.

Είπαν για το βιβλίο:
«Αυτό το βιβλίο είναι το λεξικό της γλώσσας για την επιχειρηματική επιτυχία. Η στρατηγική που περιγράφει, από την πρώτη κιόλας σελίδα, θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζετε τους άλλους
Scott Stratten, Πρόεδρος της UnMarketing Inc. και συγγραφέας της επιτυχημένης σειράς βιβλίων UnMarketing

«Μπορείτε να αυξήσετε την επιρροή σας σε όλες τις καταστάσεις, αρκεί να αφομοιώσετε τα απλά αλλά αποτελεσματικότατα μαθήματα που περιέχονται σε αυτό το βιβλίο. Θα μπορούσε άνετα να αντικαταστήσει οποιοδήποτε άλλο βιβλίο για την ανθρώπινη συμπεριφορά –τόσο χρήσιμο είναι.»
John Jantsch, συγγραφέας του Duct Tape Marketing

«Ο Φιλ Τζόουνς βοηθά να αποκαλυφθεί η αλήθεια σε περίπλοκες καταστάσεις πωλήσεων. Οι πανίσχυρες φράσεις του θα σας βοηθήσουν να επηρεάζετε τους άλλους με ακεραιότητα, χωρίς να γίνεστε πιεστικοί. Θα δείτε ότι θα χρησιμοποιείτε αυτά τα διαμάντια κάθε μέρα
Ian Altman, συν-συγγραφέας του Same Side Selling και αρθρογράφος στο Forbes.com

«Το Τι ακριβώς να πεις είναι ένα εξειδικευμένο σεμινάριο για την τέχνη της επιρροής, της πειθούς και της εξασφάλισης υψηλών επιχειρηματικών αποτελεσμάτων. Πρέπει να το διαβάσουν όλοι όσοι επιζητούν να γίνουν πιο πειστικοί στην επαγγελματική και την προσωπική τους ζωή.»
Seth Price, συγγραφέας του best seller The Road to Recognition

Ο Φιλ Τζόουνς είναι best seller συγγραφέας και ένας από τους κορυφαίους συμβούλους πωλήσεων στον κόσμο. Έχει εκπαιδεύσει πάνω από 2 εκ. στελέχη των μεγαλύτερων εταιρειών του κόσμου, σε 5 ηπείρους και 56 χώρες, διδάσκοντας τη χαμένη τέχνη της προφορικής επικοινωνίας. Το 2013 βραβεύθηκε με το British Excellence in Sales and Marketing Award ως Καλύτερος Εκπαιδευτής Πωλήσεων, όντας ο νεότερος άνθρωπος που έχει λάβει ποτέ το συγκεκριμένο βραβείο. Ο Φιλ ζει μεταξύ Λονδίνου και Νέας Υόρκης.
Πληροφορίες/επικοινωνία: Instagram, Twitter: @philmjonesuk,facebook.com/philmjonessales,philmjones.com

  • Από στόμα σε στόμα

Ο Jonah Burger γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα τι είναι αυτό που κάνει ιδέες και προϊόντα να γίνονται viral. Σε αυτό το βιβλίο μάς εξηγεί πώς διαδίδονται οι ιδέες και τις 6 βασικές αρχές βάσει των οποίων κάθε προϊόν ή αρχή μπορεί να γίνει δημοφιλής.

Διαδώστε τις ιδέες σας με επιτυχία

Τι κάνει ένα προϊόν δημοφιλές; H διάδοση από στόμα σε στόμα είναι δέκα φορές πιο αποδοτική με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Ωστόσο, γιατί επιλέγουμε να μιλάμε και να διαδίδουμε προϊόντα, ενώ προσπερνάμε άλλα; Τι τα κάνει τελικά να «πιάσουν», να διαδίδονται, να γίνονται viral?

Σύμφωνα με τον Τζόνα Μπέργκερ η κοινωνική επιρροή διαμορφώνει τα πάντα, από τα αυτοκίνητα που αγοράζουμε, μέχρι τα ονόματα που δίνουμε στα παιδιά μας. Στο βιβλίο αυτό ο συγγραφέας διαμορφώνει έξι αρχές με βάσει τις οποίες καθετί μπορεί να γίνει δημοφιλές: προϊόντα, βίντεο, πολιτικές πρωτοβουλίες, τραγούδια. Παράλληλα παρουσιάζει μια σειρά από συγκεκριμένες πρακτικές τεχνικές για να διαδώσετε τις ιδέες σας, με παραδείγματα από μεγάλες εταιρείες όπως οι Apple, Nestle, Mars, Nike και Amazon.

Είπαν για το βιβλίο:

«Εάν επιδιώκεται έναν μεγαλύτερο αντίκτυπο, ειδικά με μικρότερο προϋπολογισμό, θα χρειαστείτε αυτό το βιβλίο. Θα σας δείξει πως το προϊόν σας θα κάνει πάταγο
Chip Heath, εκ των συγγραφέων του βιβλίου Made to Stick και Decisive

«Αντί να επικεντρώνεται στην τεχνολογία της διαδικτυακής μετάδοσης, το ανατρεπτικό αυτό βιβλίο στρέφεται περισσότερο στην ανθρώπινη ψυχολογία και εξηγεί “πώς λειτουργεί η διάδοση από στόμα σε στόμα και η κοινωνική επιρροή … [για να] κάνετε οποιοδήποτε προϊόν ή ιδέα να πετύχει”».
Kirkus Reviews

«Μια συναρπαστική πραγματεία για το ιογενές μάρκετινγκ (viral marketing). Ο Μπέργκερ περιγράφει εύστοχα και γλαφυρά το σημείο όπου τέμνονται η γνωστική ψυχολογία και η κοινωνική συμπεριφορά, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρηματίες και άλλους επαγγελματίες να διαδώσουν τα μυστικά τους. Το αποτέλεσμα είναι ένα χρήσιμο και διασκεδαστικό εισαγωγικό βιβλίο, που εξηγεί τι κρύβεται πίσω από διάφορες φαινομενικά ανεξήγητες σύγχρονες μόδες.»
Publishers Weekly

Ο Τζόνα Μπέργερ είναι καθηγητής Μάρκετινγκ στο Wharton School του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια. Έχει κάνει πλήθος δημοσιεύσεων σε επιστημονικά περιοδικά και έχει εργαστεί ως σύμβουλος σε εταιρείες όπως η Google, η Apple και η Nike. Άρθρα του δημοσιεύονται συχνά σε έντυπα όπως οι New York Times, η Wall Street Journal και το Harvard Business Review.

  • Η άλγεβρα της ευτυχίας

Ένα προκλητικό βιβλίο με σοφές συμβουλές για να διεκδικήσουμε την επιτυχία αλλά και την αγάπη και το νόημα στη ζωή μας, βασισμένο στο ομώνυμο viral video του καθηγητή του Stern Scott Galloway.
Σκέψεις για την επιτυχία, την αγάπη και το νόημα της ζωής

Ένα προκλητικό βιβλίο με σοφές συμβουλές για την επίτευξη μιας πιο ικανοποιητικής καριέρας και ζωής, βασισμένο στο ομώνυμο viral video του Σκοτ Γκάλογουεϊ

Τι θα συνέβαινε εάν ανακαλύπτατε τη μυστική φόρμουλα της ευτυχίας; Σύμφωνα με τον επιχειρηματία και καθηγητή του Stern Σκοτ Γκάλογουεϊ, αυτή είναι υπαρκτή. Αναζητώντας την «εξίσωση της καλής ζωής» ο Γκάλογουεϊ αναφέρεται στην άλγεβρα της ευτυχίας. Η βασική του αρχή είναι ότι η ανθρώπινη ευτυχία μπορεί να χαρτογραφηθεί. Ένα δυνατό βιβλίο, βασισμένο σε μια ερευνητική προσέγγιση της ευτυχίας, από μια από τις επιδραστικότερες φυσιογνωμίες του διαδικτύου σε παγκόσμιο επίπεδο. Μια προσπάθεια να εντοπίσουμε τις μεταβλητές στη ζωή μας που οδηγούν σε μια ευτυχισμένη ζωή, γεμάτη νόημα, αγάπη και ευτυχία.

Βασικοί κανόνες για ευτυχισμένη ζωή σύμφωνα με τον Γκάλογουεϊ:

Πλούτος = έσοδα > έξοδα
Η βαρεμάρα είναι σέξι όταν αφορά την καριέρα σου
Δίνε σημασία στις λεπτομέρειες
Όσο είσαι νέος, ζήσε σε πόλη
Καλές διακοπές > καλό αυτοκίνητο
Η ισορροπία είναι μύθος
Η τύχη είναι συνάρτηση του θάρρους
Ο Στιβ Τζομπς ήταν μ@λ@κ@ς
Επιτυχία = Επιμονή / Αποτυχία
Μην αφήνεις τους ανθρώπους γύρω σου πεινασμένους
Μην ακολουθήσεις το πάθος σου
Ίδρωσε πιο πολύ από τους άλλους

Είπαν για το βιβλίο:

«Το βιβλίο αυτό προσφέρει μαθήματα αυθεντικής σοφίας… Μπορούμε όλοι να μάθουμε από τα λάθη και τη διορατικότητα του Galloway
Derek Sivers, συγγραφέας του Anything You Want

«Πρέπει να το διαβάσουν υποχρεωτικά όλοι όσοι έχουν αισθήματα. Ο Scott προσφέρει σπουδαία μαθήματα ζωής, που ο ίδιος αποκόμισε με κόπο, και που θα έχουν απήχηση σε όποιον δεν έχει αφαιρέσει χειρουργικά την κοινή λογική του
Eric Barker, συγγραφέας του Barking Up the Wrong Tree, best seller της Wall Street Journal

Ο Σκοτ Γκάλογουεϊ είναι ο συγγραφέας του The Four: The Hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google, best seller των New York Times, και καθηγητής στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Stern. Έχει ιδρύσει εννέα εταιρείες, ανάμεσά τους τις L2, Red Envelope και Prophet. Το 2012 ανακηρύχθηκε ένας από τους «Πενήντα καλύτερους καθηγητές Διοίκησης Επιχειρήσεων στον κόσμο» από τον ιστότοπο Poets & Quants. Οι εβδομαδιαίες εκπομπές του Winners & Losers στο YouTube έχουν συγκεντρώσει δεκάδες εκατομμύρια προβολές. Παρουσιάζει το podcast Pivot μαζί με την Kara Swisher –ιδρύτρια του Recode– και γράφει το μπλογκ No Mercy/No Malice.

Διαχρονικοί τίτλοι

  • Ποιος πήρε το τυρί μου

H κλασική πλέον παραβολή του Dr Spencer Johnson για την αντιμετώπιση της αλλαγής στην επαγγελματική και προσωπική μας ζωή έχει πουλήσει περισσότερα από 26 εκατομύρια αντίτυπα παγκοσμίως και έχει μεταφραστεί σε 37 γλώσσες. Μετά από 22 χρόνια ευπώλητης κυκλοφορίας, θεωρείται ένα από τα κλασικότερα βιβλία που κάθε στέλεχος και επιχειρηματίας αξίζει να έχει στη βιβλιοθήκη του.

Το βιβλίο “Ποιός πήρε το τυρί μου;” αποτελεί έναν εκπληκτικό τρόπο για να αντιμετωπίσετε τις αλλαγές στην εργασία σας και στη ζωή σας. Γρήγορο, απλό, και αποτελεσματικό, είναι γραμμένο από τον Spencer Johnson, το συγγραφέα που τα πολυδιαβασμένα του βιβλία έχουν βοηθήσει εκατομμύρια ανθρώπους να ανακαλύψουν τις απλές αλήθειες της ζωής.

  • Πλούσιος μπαμπάς – Φτωχός μπαμπάς

Το παγκόσμιο best seller του Robert Kiyosaki και της Sharon L. Lecher αναιρεί το μύθο ότι πρέπει κανείς να κερδίζει πολλά χρήματα για να είναι πλούσιος και μας εξηγεί τη διαφορά του να δουλεύεις για τα χρήματα και του να κάνεις τα χρήματα να δουλεύουν για σένα.

Ένα βιβλίο που μελετά το τι διδάσκουν οι πλούσιοι τα παιδιά τους για το χρήμα και αντίστοιχα, τι τα διδάσκουν οι φτωχοί και οι μικρομεσαίοι.

Προτείνει τι θα πρέπει οι γονείς να διδάσκουν τα παιδιά τους για το θέμα αυτό.

Tο έργο αυτό κυκλοφόρησε στην Αμερική, και αμέσως σκαρφάλωσε στις πρώτες θέσεις των μπεστ-σέλλερ.

  • Πώς να κερδίζεις φίλους και να επηρεάζεις τους ανθρώπους

Το απόλυτο εγχειρίδιο προσωπικής και επαγγελματικής επιτυχίας από τον Dale Carnegie. Το βιβλίο έχει πουλήσει περισσότερο από 30 εκατομμύρια αντίτυπα διεθνώς, ενώ αποτελεί ένα από τα πιο ευπώλητα βιβλία αυτοβελτίωσης όλων των εποχών.

Αυτό το βιβλίο μπορεί να αλλάξει τη ζωή σου!

Διεκδίκησε τη δουλειά που θέλεις, και κέρδισέ την!
Πάρε τη δουλειά που έχεις, και βελτίωσέ την!
Σε όποια θέση κι αν βρίσκεσαι, κάνε την αποδοτική για λογαριασμό σου!

Οι ακλόνητες, δοκιμασμένες στο χρόνο συμβουλές του Ντέηλ Κάρνεγκι έχουν βοηθήσει αμέτρητους ανθρώπους να ανέβουν τη σκάλα της επιτυχίας στην επαγγελματική και στην προσωπική τους ζωή.

Ένα από τα σημαντικότερα, πρωτοποριακά βιβλία όλων των εποχών, το «Πώς να κερδίζεις φίλους και να επηρεάζεις τους ανθρώπους» θα σε διδάξει:

•Τους έξι τρόπους για να αρέσεις στους ανθρώπους.

•Τους δώδεκα τρόπους για να συμφωνούν οι άλλοι με τις απόψεις σου.

•Τους εννέα τρόπους για να αλλάζεις τους ανθρώπους χωρίς να προκαλείς δυσαρέσκειες.

…και πολλά άλλα.

Ο Ντέηλ Κάρενγκι προσφέρει μια σειρά από πρακτικές συμβουλές που θα σου είναι χρήσιμες σε όλη σου τη ζωή!

Το βιβλίο «Πώς να κερδίζεις φίλους και να επηρεάζεις τους ανθρώπους» ασχολείται με τα θεμελιώδη συναισθήματα και ιδέες. Είναι συναρπαστικό στην ανάγνωση και εύκολο στην εφαρμογή του.

Εκατομμύρια άνθρωποι έχουν αξιοποιήσει αυτό το μπεστ-σέλερ του Ντέηλ Κάρνεγκι, το οποίο έχει ξεπεράσει τα 15 εκατομμύρια πωλήσεις, για να μάθουν πώς να ζουν καλά και να ευημερούν.

  • Οι 7 συνήθειες των εξαιρετικά αποτελεσματικών ανθρώπων

Ο Stephen R. Covey παρουσιάζει μια ολιστική, ολοκληρωμένη, επικεντρωμένη σε αρχές προσέγγιση για την επίλυση προσωπικών και επαγγελματικών προβλημάτων. Με διεισδυτικές επισημάνσεις και χαρακτηριστικές αληθινές ιστορίες, καλύπτει βήμα προς βήμα τη διαδρομή για να φτάσουμε να ζούμε με δικαιοσύνη, ακεραιότητα, εντιμότητα και αξιοπρέπεια.

Στις “7 συνήθειες των εξαιρετικά αποτελεσματικών ανθρώπων“, ο Stephen R. Covey παρουσιάζει μια ολιστική, ολοκληρωμένη, επικεντρωμένη σε αρχές προσέγγιση για την επίλυση προσωπικών και επαγγελματικών προβλημάτων. Με διεισδυτικές επισημάνσεις και χαρακτηριστικές αληθινές ιστορίες, ο Covey καλύπτει βήμα προς βήμα τη διαδρομή για να φτάσουμε να ζούμε με δικαιοσύνη, ακεραιότητα, εντιμότητα και αξιοπρέπεια.

  • Ξεκινήστε από το Γιατί

Ο Simon Sinek ηγείται ενός κινήματος που στοχεύει στο να ωθήσει τους ανθρώπους να κάνουν αυτό που τους εμπνέει. Η ομιλία στο TEDx για το ΓΙΑΤΙ, συγκαταλέγεται στις είκοσι κορυφαίες ομιλίες με τις περισσότερες προβολές στο TED.com. Το βιβλίο του Ξεκινήστε με το Γιατί πηγαίνει αυτή την ιδέα ακόμα παραπέρα.
Ένα βιβλίο για όσους θέλουν να εμπνεύσουν τους άλλους …και για όσους θέλουν κάποιον να τους εμπνεύσει.

Ένα βιβλίο για όσους θέλουν να εμπνεύσουν τους άλλους …και για όσους θέλουν κάποιον να τους εμπνεύσει.

Ο Σάιμον Σίνεκ ηγείται ενός κινήματος που έχει στόχο να οικοδομήσει έναν κόσμο στον οποίο οι περισσότεροι από εμάς θα αντλούμε έμπνευση από τη δουλειά που κάνουμε. Εκατομμύρια άνθρωποι έχουν ήδη παρακολουθήσει την ομιλία του στο TED.com για το πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζουμε τον λόγο για τον οποίο κάνουμε ό,τι κάνουμε. Στο βιβλίο του Ξεκινήστε από το Γιατί, ο Σίνεκ πηγαίνει αυτή την ιδέα ακόμα παραπέρα.

Κάθε άτομο ή εταιρεία μπορεί να εξηγήσει τι κάνει. Ορισμένοι μπορούν να εξηγήσουν σε τι διαφέρουν ή είναι καλύτεροι, αλλά ελάχιστοι μπορούν να εκφράσουν με σαφήνεια το γιατί. Το ΓΙΑΤΙ δεν έχει να κάνει με τα χρήματα ή το κέρδος –αυτά είναι αποτελέσματα. Το ΓΙΑΤΙ είναι αυτό που εμπνέει εμάς και όσους βρίσκονται γύρω μας.

Από τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ μέχρι τον Στιβ Τζομπς και τους αδελφούς Ράιτ, οι ηγέτες που εμπνέουν τους ανθρώπους σκέφτονται, ενεργούν και επικοινωνούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο –σε πλήρη αντίθεση με αυτό που κάνουν οι υπόλοιποι. Αντλώντας από ένα ευρύ φάσμα ιστοριών βγαλμένων από τη ζωή, ο Σίνεκ περιγράφει σε αυτό το βιβλίο το πλαίσιο με βάση το οποίο μπορεί να οικοδομηθεί μια εταιρεία, να οργανωθεί ένα κίνημα ή να εμπνευστούν οι άνθρωποι.
Όλα ξεκινούν από το ΓΙΑΤΙ!

Ο Σάιμον Σίνεκ ηγείται ενός κινήματος που έχει έναν πολύ απλό στόχο: να ωθήσει τους ανθρώπους να κάνουν αυτό που τους εμπνέει. Η ομιλία του στο πλαίσιο του TEDx για το ΓΙΑΤΙ συγκαταλέγεται στις είκοσι κορυφαίες ομιλίες με τις περισσότερες προβολές στο TED.com και ο Σίνεκ δέχεται πλέον προσκλήσεις από πλήθος εταιρειών για να μοιραστεί μαζί τους την ιδέα του ΓΙΑΤΙ. Από μέλη του Κογκρέσου μέχρι ξένους πρεσβευτές, από μικρές επιχειρήσεις μέχρι κολοσσούς σαν τη Microsoft και τη Wal-Mart, από το Χόλιγουντ μέχρι τη NASA και το Πεντάγωνο, όλοι όσοι θέλουν να εμπνέουν τους άλλους επιδιώκουν πλέον να μάθουν για το ΓΙΑΤΙ. Ο Σίνεκ εργάζεται ως βοηθός στο RAND Corporation, διδάσκει Στρατηγική Επικοινωνία στο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών του Πανεπιστημίου Κολούμπια και δραστηριοποιείται στον χώρο της τέχνης και των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Όταν δεν ταξιδεύει, ζει στη Νέα Υόρκη.